iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/73678-gratis-iphone-4-op-kpn-netwerk.html)

Guuz 12-01-11 14:38

Ik heb de code op tijd ingestuurd, maar mijn factuur is nog steeds de volle 100%
Dat is nu al drie maanden zo, dus nog steeds geen 50% korting!

draude 12-01-11 15:11

Ik blijf het een waardeloze actie vinden van KPN. Hopelijk is maand 4 wel de korting verrekend en wordt duidelijk of dit met terugwerkende kracht is.

Guuz 16-01-11 16:26

Fijn voor jou!

pclahsen 16-01-11 18:05

Via Belsimpel.nl actie 2010: Ik heb net de KPN factuur voor de derde maand ontvangen en de korting is nu wel verrekend! Wel raar trouwens, er staat helemaal niets gespecificeerd dat het een korting is. Je kunt dus ook niet zien hoe lang het duurt. De eerste 2 mnd is (nog) niet met terugwerkende kracht verrekend en ik blijf alles dus in de gaten houden!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door draude (Bericht 626832)
Ik blijf het een waardeloze actie vinden van KPN. Hopelijk is maand 4 wel de korting verrekend en wordt duidelijk of dit met terugwerkende kracht is.


jorispeeters 10-03-11 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 607864)

Nb. heeft iemand "Aanmelden Mobiele diensten al voor elkaar?" om online je facturen te bekijken? ik krijg de sms maar niet met activatie code....

Al gelukt ondertussen? Ik kon het zo 123 ook even niet vinden hoe dat aanmelden werkt. Krijg die sms ook niet.

Er werd iets van korting verrekend bij mij vanaf factuur 4. Maar ik heb geen idee of dat klopt. Kom er niet echt wijs uit. Ik wacht factuur 5 even af.

ballegooier 10-03-11 06:29

Nee, nog niet gelukt; ben er nog niet aan toe gekomen om er achter aan te bellen. Ik had de derde factuur ipv 40,- afschrijven ineens +3,- op m'n rekening. Dat lijkt er al meer op.... Ik hou het in de gaten. Volgende keer betaal ik toch liever een stuk meer dan dit gedoe. Ja, wist ik toen maar dat in 2010 de exclusiviteit van t-mob af zou lopen...

Edit: handige tip: Als je een iPad koopt kun je de 3G versie nemen en je KPN sim daar lekker ingooien, als je deze sim toch niet gebruikt als hoofdnummer/simkaart..... ;)

ballegooier 20-01-13 20:52

Al opgezegd?
 
Zo even afstoffen hier. Hebben jullie je KPN bedrijfs flexibel en internet pocket pro met GRATIS iPhone 4 van 2 jaar geleden al opgezegd? (ja - wat gaat de tijd hard, hea.... :))

n.b. opzeggen bij KPN zakelijk kan zo:
http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/...ail/a_id/14358

Ik was het even vergeten, althans, niet echt vergeten (had het in mijn online agenda gezet) maar door de drukte met feestdagen niet aan toegekomen. Ik heb nagenoeg elke maand even 1 minuut naar m'n eigen mobiel gebeld, met die simkaart, om 10 euro boete (bij niet gebruik van de simkaart) te voorkomen. Dat is gelukt. KPN heeft een paar euro gesprekskosten aan mij verdiend, in die 2 jaar :P

De laatste afschrijving na de 24 maanden kortingsperiode was meteen EUR 30,94 dus toen er meteen maar werk van gemaakt. Met de opzegtermijn inachtnemende, zal dat bedrag me nog wel 1 of 2 keer afhandig gemaakt worden (liep al in november af, geloof ik) :O
Voor de rest is er 2 jaar lang 16 euro nogwat afgeschreven. Niet gek, een iPhone 4, vrij vlot na de release in 2010, voor iets van 425 euro was het totaal geloof ik. Door niet tijdig op te zeggen, komt daar voor mij nog wat bij op, misschien 2 x 30,94 erbij.

Het was mijn redding destijds, anders had ik destijds dat geld nooit bijelkaar kunnen harken voor een losse iPhone 4 ;)
Upgraden van de 3G die ik toen ook al weer 2 jaar had, was echt broodnodig toen. Ik kon sommige apps gewoon niet eens meer (fatsoenlijk) gebruiken wegens geheugentekort. Wat dat betreft, is dat nu echt heel anders. De iPhone 4 kan 2 jaar na release nog prima mee komen en ik hoef nog steeds niet dagelijks te rebooten vanwege geheugentekort, of dat ik sommige apps niet meer kan draaien.

Het geeft daarnaast een heerlijk gevoel, dat hij nu eindelijk afbetaald is. Maar icm een sim-omly van nog geen 15 euro incl onbeperkt internet was het sowieso al geen slechte deal :)
Nu lekker sparen voor een 2e hands 4S, dan kan deze naar de mrs. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.