iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   KPN (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/)
-   -   GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f111/kpn/73678-gratis-iphone-4-op-kpn-netwerk.html)

philippefeij 25-10-10 20:06

Hallo Franz,


Naar alle waarschijnlijkheid is je micrsim nog niet geactiveerd. Je kunt deze activeren via My T-Mobile of via de T-Mobile helpdesk. Let op, de huidig actieve simkaart wordt daarmee geblokkeerd.

meewisse 25-10-10 22:07

repost
 
Beste mensen,

Zoals velen heb ik ook deze aanbieding besteld op 1 oktober. Tot vorige week ging alles goed en werd er zelfs een afleverafspraak gemaakt voor de dag erna. Ook kreeg ik een brief van kpn dat op 1 november mijn nummerbehoud over wordt gezet naar kpn.

Alleen op de dag van de aflevering kreeg ik dit mailtje:

Citaat:

KPN heeft uw aanvraag niet geaccepteerd waardoor wij uw bestelling hebben moeten annuleren.

De reden van deze afwijzing kunt u alleen zelf schriftelijk opvragen bij KPN.

Wij krijgen de reden van afwijzing niet te weten in verband met de Wet op de Privacy.

Het spijt ons dat wij met uw bestelling niet verder van dienst kunnen zijn.
De koerier kwam dus ook niet meer. Kan ik nog wat doen om toch nog de iphone binnen te krijgen?

philippefeij 25-10-10 22:23

Hoe en waar heb je de iphone bestelt?

En zo ja, zijn alle opgegeven gegevens kloppend? D.w.z. Staat op de KVK inschrijving ook jouw naam als eigenaar of volgemachtigde?

meewisse 25-10-10 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door philippefeij (Bericht 591279)
Hoe en waar heb je de iphone bestelt?

En zo ja, zijn alle opgegeven gegevens kloppend? D.w.z. Staat op de KVK inschrijving ook jouw naam als eigenaar of volgemachtigde?

De iphone heb ik gewoon via de site van zakelijk voordelig besteld (gsm.nl dacht ik). Ook alle opgegeven gegevens kloppen. Behalve dat meneer veranderd is in mevrouw. (Dit is een fout van hun wat ze niet goed overgenomen hebben)

ccb25 26-10-10 18:37

order belsimpel
 
mijn order van belsimpel is nog steeds niet binnen.Als ik er over bel kreeg ik iedere dag iets anders te horen.Iedere dag wordt ik aangesloten, de andere dag is dat juist vandaag gebeurd.
In een volgende mail u krijgt vandaag of morgen bericht van verzending, de dag erna we zijn in afwachting van de kpn en waarschijnlijk krijgt u eind deze week bericht.
Daarop maar kpn zelf gebeld, die aangeven dat als alles goed is het simpel het afgeven van een simkaart met een nr is en dat weinig tijd kost.
de verklaring waarom het zo lang duurde van kpn:het toestel is niet op voorraad.
Hierop bel simpel weer gebeld, die de schuld bij kpn legt en aangeeft dat het toestel er wel is.
Wacht nog enkele dagen, maar het is een erg vreemd verhaal.Hebben meer mensen deze ervaring?

ccb25 26-10-10 20:11

belsimpel
 
Misschien een oproep aan belsimpel om op deze verhalen te reageren.
Het is bekend dat men meeleest, want belsimpel heeft al eerder gereageerd.
Ik heb kpn gevraagd op een schriftelijke reactie op mijn vraag over de zakelijke abonnementen.

Franz 26-10-10 20:42

@philippefeij
bedankt voor de tip, ik moest inderdaad mijn kaart via t-mobile activeren. Is inmiddels gebeurd en de iPhone is inderdaad sim-lock vrij (was even bang dat dat niet het geval was)

pclahsen 27-10-10 11:13

Heb niet deze ervaring maar was dan ook een van de eersten met bestellen, heb hem netjes binnengekregen en gebruik de iPhone 4 al een tijdje met plezier.
Mijn tip: niet teveel mailen en bellen en rustig afwachten, komt echt goed. Ze zijn een tsunami aan bestellingen aan het verwerken en hoe meer mensen gaan bellen etc hoe drukker het wordt daar.



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 (Bericht 591673)
mijn order van belsimpel is nog steeds niet binnen.Als ik er over bel kreeg ik iedere dag iets anders te horen.Iedere dag wordt ik aangesloten, de andere dag is dat juist vandaag gebeurd.
In een volgende mail u krijgt vandaag of morgen bericht van verzending, de dag erna we zijn in afwachting van de kpn en waarschijnlijk krijgt u eind deze week bericht.
Daarop maar kpn zelf gebeld, die aangeven dat als alles goed is het simpel het afgeven van een simkaart met een nr is en dat weinig tijd kost.
de verklaring waarom het zo lang duurde van kpn:het toestel is niet op voorraad.
Hierop bel simpel weer gebeld, die de schuld bij kpn legt en aangeeft dat het toestel er wel is.
Wacht nog enkele dagen, maar het is een erg vreemd verhaal.Hebben meer mensen deze ervaring?


ccb25 27-10-10 11:43

belsimpel
 
als reactie op pclansen:
Het klopt niet wat je zegt.
De tsunami aan bestelling dat weet eigenlijk niemand.
Daarnaast mag ik er van uit gaan dat ik betrouwbare info krijg als klant.Als ik iedere dag een mail krijg die de andere tegenspreekt en als ik bel iedere dag wordt aangesloten en de volgende dag blijkt dat weer niet te zijn, is dat niet erg helder.Ze bieden iedere maal ook hun excuses voor aan.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om duidelijke info naar je klanten te kunnen geven en niet elke dag iets anders te vertellen.
mbt het bellen: de afdeling die de aanvragen doorvoert is een andere dan de klantenservice.
Als ik dit zo doe met mijn klanten worden deze hier ook niet blij van

pclahsen 27-10-10 15:51

Begrijp dat je je eraan irriteert, wilde alleen maar zeggen dat ik hem netjes ontvangen heb en ervan uitga dat het bij jou dan ook zo zal gaan.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 (Bericht 591977)
als reactie op pclansen:
Het klopt niet wat je zegt.
De tsunami aan bestelling dat weet eigenlijk niemand.
Daarnaast mag ik er van uit gaan dat ik betrouwbare info krijg als klant.Als ik iedere dag een mail krijg die de andere tegenspreekt en als ik bel iedere dag wordt aangesloten en de volgende dag blijkt dat weer niet te zijn, is dat niet erg helder.Ze bieden iedere maal ook hun excuses voor aan.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om duidelijke info naar je klanten te kunnen geven en niet elke dag iets anders te vertellen.
mbt het bellen: de afdeling die de aanvragen doorvoert is een andere dan de klantenservice.
Als ik dit zo doe met mijn klanten worden deze hier ook niet blij van


ccb25 27-10-10 16:19

ik wacht op dit moment even af, als het verder netjes wordt afgewerkt zal ik ook de eerste zijn om dat aan te geven.

ballegooier 27-10-10 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webferret (Bericht 588020)
En je bent er nog trots op ook dat je bewust de boel loopt te belazeren?

Ik heb een familielid met een eigen bedrijf en ik heb op naam van die persoon en met toestemming van die persoon deze actie besteld, netjes volgens de voorwaarden en op KvK etc. Alleen gaat zij de iPhone niet gebruiken, maar ik. En ik betaal uiteindelijk ook.
Ik vind dit geen belazeren. Jij mag dat wel vinden.

philippefeij 28-10-10 05:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 579038)
Heb de actie op belsimpel besteld, gisteravond laat. Vanmorgen vroeg pas de betaling in orde gemaakt via iDeal, en vanmiddag het contract + alle gevraagde kopieën van ID bewijzen etc. gefaxt. Ben benieuwd, heb het kvk nr van een familie lid ingevuld, verder allemaal mijn eigen gegevens.


Hier zeg je althans iets anders!!!

ballegooier 28-10-10 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door philippefeij (Bericht 592506)
Hier zeg je althans iets anders!!!

Ja, klopt. Die aanvraag heb ik later veranderd, in overleg met BS. Was geen probleem.

philippefeij 28-10-10 18:02

Nou precies, door dit soort geintjes moeten anderen die wél op de correcte manier hebben besteld langer wachten!

ccb25 28-10-10 19:14

iphone 4 belsimpel
 
Vandaag mijn pakket met de iphone 4 binnen gekregen,Alles zat er bij en het werkt goed.
Belsimpel heeft gisteren met mij contact opgenomen over de zaken die niet goed waren gelopen.Gezegd dit ontzettend te waarderen en alles is nu ook goed geregeld,Ook hebben ze laten zien dat er echt een vertraging bij de kpn zit/zat.Ook de brief over de korting op het abonnement zat er bij.
Dus uiteindelijk belsimpel bedankt

webferret 02-11-10 14:19

Even een update van mijn bestelling; twee vrijdagen geleden kreeg ik eindelijk de bevestiging dat alles in orde was en dat de maandag erop de koerier langs zou komen. De hele dag thuis zitten wachten en ik kon op de trackntrace site van DPD zien waar het pakketje was. Zie ik ineens rond 17:00 de melding verschijnen dat het niet bezorgd kon worden omdat ze het adres niet konden vonden... Dus maar gebeld met DPD en afgelopen woensdag zou de koerier nogmaals komen (ik had uitgelegd hoe en waar). Dus afgelopen woensdag, ja hoor, een pakketje! Ik meteen opengemaakt en wat mij meteen opviel was dat de bruine doos wel erg beschadigd was. Maargoed, de doos van de iPhone was nog helemaal in orde dus vol goede moed uitgepakt en aangezet.
Nul komma niks, geen beeld.... Ook niet na opladen en ook niet na verbinden met iTunes. Balen als een stekker natuurlijk!
Meteen gemeld bij Belsimpel met een mailtje er achteraan ter bevestiging en dat was de redding; hierdoor kwam ik meteen in aanmerking om een andere exemplaar te krijgen (omdat het een DOA betreft).
Aangezien ik echter niet weer zat te wachten op zo'n koerier die het niet kan vinden (en daardoor weer langer moest wachten) ben ik gisteren maar naar Groningen gereden om hem om te ruilen. Dat is helemaal goed gegaan en nu eindelijk heb ik mooie nieuwe iPhone!
(Nu alleen nog ff uit de gevangenis halen!)

iFas 03-11-10 19:48

@webferret, ja dat kan, moet je even kijken op doorschakelen punt nl (of telefoondoorschekelen punt nl) je toetst dan op de telefoon die je door wilt schakelen een code in en dan krijg je alle oproepen netjes op je nieuwe toestel. Bij mij kwamen de smsen overigens niet door, opgepast dus. Verder werkt prima.

Neroe 13-11-10 21:22

Gisteren mijn pakket met de iphone 4 binnen gekregen,Alles zat er bij en het werkt goed.
Besteld op 3 oktober.

ballegooier 29-11-10 20:39

Vandaag even mijn kortingscode geactiveerd, die werd per brief door kpn verstuurd.
Ik keek even op de site (waar je die kortingscode moet invoeren) en bekeek de Actie Voorwaarden even. Ik las iets over 25% korting of 50% korting gedurende de helft van de duur van het abonnement. Ik dacht: dat klopt dus niet, ik heb immers getekend voor 50% korting gedurende de hele looptijd, 24 maanden.
Goed, ik eerst de kortingscode maar eens activeren, ik dacht: dan lees ik daarna de Actievoorwaarden nog eens goed door.
Nu is dat hele verhaal verdwenen en staat er alleen nog maar dit:
"Actievoorwaarden

• De aanvraag voor het contract is geaccepteerd in de actieperiode van de kortingsactie.
• De online activering voor de kortingsactie dient binnen 30 dagen vanaf verzenddatum van de brief (welke is verzonden naar het contractadres) plaats te vinden. Na het verstrijken van deze periode is activering van de kortingsactie niet meer mogelijk.
• U bent zelf volledig verantwoordelijk voor de online activering van de kortingsactie. KPN is niet aansprakelijk.
• Voor de kortingsacties en geldige abonnementen verwijs ik naar de communicatie over de kortingsacties.
"

Nu ja, het zal toeval zijn dat het zojuist aangepast werd denk ik....

Nb. heeft iemand "Aanmelden Mobiele diensten al voor elkaar?" om online je facturen te bekijken? ik krijg de sms maar niet met activatie code....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.