KPN NL 9.2 Carrier Update op 11-12-2010 discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag wordt de KPN NL 9.2 Carrier Update gepushed naar de iPhone 4. Weet iemand toevallig wat er geupdate wordt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN NL 9.2 Carrier Update op 11-12-2010
Vandaag wordt de KPN NL 9.2 Carrier Update gepushed naar de iPhone 4.
Weet iemand toevallig wat er geupdate wordt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, IPCC versie 9.2 is uit.
<key>KPN_nl</key> <dict> <key>4.2</key> <dict> <key>BuildVersion</key> <string>9.2</string> <key>BundleURL</key> <string>http://appldnld.apple.com/iPhone/CarrierBundles/061-9872.20101210.Tgna4/KPN_nl_iPhone.ipcc</string> Lijkt er op het eerst gezicht op dat er niks veranderd is voor de instellingen.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 11-12-10 om 12:58. |
|
||||
|
||||
Lees dit wel vaker, nog nooit een bericht gehad van een update door KPN
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nope, idem aan vorige keer geen pop-up.
staat hier trouwens op 7.0 Laatst gewijzigd door Harley4; 11-12-10 om 13:48. |
|
|||
|
|||
aanbieder update 9.2
hallo mensen,
vanmorgen toen ik met mijn iphone naar algemeen ging en info drukte kwam er een melding dat er een aanbieder update was. ik heb een hi prepaid kaartje in een iphone 3g. Er stond kpn nl 9.1 op na de update: kpn 9.2. weet iemand wat deze update voor wijzigingen heeft gebracht? Ik had al zitten googlen maar kan er niks over vinden. bij voorbaat dank!, Groet Marco |
|
|||
|
|||
7.0? Waarschijnlijk draai je dan nog op IOS 4.0.1
Ik kan dit niet voor je beoordelen, maar toen ik ben geupdate naar 4.2.1 kreeg ik meteen een provider update naar 9.1 (KPN NL). Mogelijk moet je eerst updaten (als je dat kan ivm JB of Unlock). Succes.... |
|
|||
|
|||
@Scorpiosoft
Weet jij toevallig of een "aangepaste IPCC" nog steeds werkt met iTunes 10 en iPhone 4??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Neah, zie niet in waarom up te daten naar 421 met de Iphone. Wat moet je nou met een Iphone zonder fatsoenlijke jailbreak |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor Vodafone krijg ik tethering wel aan de praat, maar dan blijft hij wel steeds in iTunes zeuren dat er een nieuwe provider update is. |
|
|||
|
|||
carrier settings update kpn?
sluit net mn iphone aan op mn pc, en krijg de melding dat er (alweer) een carrier settings update beschikbaar is voor de iphone..
is er al iemand die de update uitgevoerd heeft? zou de mogelijkheid om te tetheren niet kwijt willen raken met deze update.. heb nu KPN NL 9.1 en alles werkt prima... |
|
||||
|
||||
heb deze update ook gedaan , zie geen verschil verder ?! ...
|
|||
|
|||
Heb nu iphone4
Na deze update kan ik geen data roaming meer doen! Vandaag in Belgie hele dag offline geweest. Schijnt fout te zijn in APN instellingen, die ik zelf niet meer kan aanpassen (zonder jailbreak). Iemand tips??
Laatst gewijzigd door sjoegie; 14-12-10 om 00:37. Reden: Profiel oud |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraag me alleen af of nu hiermee het probleem van "geen mobiel data abonnement" in het buitenland is opgelost? Heb dit nog niet kunnen checken. Aanpassen van de APN is echter nog steeds niet mogelijk. Verder lijkt alles nog steeds hetzelfde te werken als onder 9.1, Internet-tethering is te activeren en mobiel datanetwerk binnen nederland werkt normaal. Laatst gewijzigd door RogerR; 14-12-10 om 11:06. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als er geen verschil is van ervoor, en na de update. Dan zal tethering ook nog wel werken neem ik aan?
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry heb eroverheen gelezen zie nu bij Roger R dat tethering inderdaard nog werkt Laatst gewijzigd door Jemco; 15-12-10 om 18:18. |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Ja, het werkt!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
carrier, kpn, settings, tethering, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo kpn | lmwj | Jailbreak apps en thema's | 30 | 07-12-09 01:42 |
KPN carrier | jurrian | Archief | 2 | 04-02-09 20:38 |
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update | f1aap | Unlock | 40 | 22-09-08 10:28 |
|
|