Gratis iPhone 4 16 GB bij overstap naat KPN discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk even op deze site: Apple iPhone 4 16GB bij VTU Telecom Misschien wel leuk...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gratis iPhone 4 16 GB bij overstap naat KPN
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De link die je geeft is voor zakelijk abo.
Prive aanbiedingen zijn volgens mij niet zo interresant. Maar dat kan aan mij liggen.... Kijk maar eens naar deze: Apple iPhone 4 16 GB kpn (alleen) bij VTU Telecom |
|
|||
|
|||
Heb je ervaring met de website? Dat is inderdaad wel een leuke actie namelijk, maar ik ben benieuwd of KPN de korting geeft of de webshop.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja, dat zakelijke abo kost per maand € 14,93 voor de eerste 12 maanden, daarna € 29,87 per maand. Dat is na 24 maanden € 537,60 plus € 29,94 aansluitkosten en € 0,00 aanschaf iPhone 4, dan komt dat op € 567,54 totaal. Dit is zonder bel minuten/sms. Het prive abo kost € 110,00 per maand, voor de eerste 24 maanden ( is incl 1000 min/sms ). Dat is € 2640,00 plus € 29,95 aansluitkosten en € 39,00 aanschaf iPhone 4, dan komt dat op € 2708,95 totaal. Als het je alleen om de iPhone 4 zou gaan, dan heb je een soort "renteloze" lening over 24 maanden, en een lagere prijs dan in de losse verkoop. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik bedoelde meer de korting van €149 op het toestel, als ik doorga met de bestelling zie ik dat namelijk nergens meer terugkomen. We willen thuis namelijk een aantal abonnement afsluiten, maar dan moet ik wel zeker weten dat die korting ook daadwerkelijk verrekend wordt. Ik denk dat ik maandag even ga bellen
Bedankt voor de tip trouwens! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus i.d. effe bellen, en vragen hoe en wat. Laat het effe weten via ipc-forum |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Q: Iphone2G (PWNd) na overstap van KPN naar T-mobile | duodiscus | Archief | 2 | 12-09-09 11:40 |
overstap KPN -> TMobile, vraag | Yekio | Koopinformatie Nederland | 5 | 03-09-09 18:18 |
|
|