overstap KPN -> TMobile, vraag discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk post ik niet dubbel met deze vraag. Binnenkort ga ik over van KPN naar TMobile, o.a. vanwege slechte ervaringen, maar natuurlijk ook vanwege de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
overstap KPN -> TMobile, vraag
Hopelijk post ik niet dubbel met deze vraag.
Binnenkort ga ik over van KPN naar TMobile, o.a. vanwege slechte ervaringen, maar natuurlijk ook vanwege de iPhone. Mijn vraag is: als ik bij de KPN mijn abonnement zou verlengen zou ik waarschijnlijk een nieuw toestel of i.i.g. een korting op een nieuw toestel ontvangen, als dank voor het 'blijven'. Als ik de KPN vaarwel zeg, kan ik deze korting of het nieuwe toestel, of beter: de waarde die daardoor vertegenwoordigd wordt op een of andere manier meenemen, of is dat dan een geval van 'pech gehad'? Ben daar benieuwd naar, verder staat het plan vast. Alvast erg bedankt voor de input! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Echt ga niet naar T-Mobile! Het is een ramp met dekking! Ik heb heel erg spijt dat ik weg ben bij KPN Hi.
Koop hem lekker in Belgie en behoud je KPN abonnement. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat is dan jou mening, ik ben al jaren tevreden klant bij T-Mobile. En over de dekking, dat hangt er helemaal vanaf waar je woont. Ik woon in de randstad en reis regelmatig tussen Haarlem en Rotterdam en ik heb nooit problemen met de dekking gehad. KPN zal ongetwijfeld ook uitstekende dekking hebben, maar zoals de TS heeft laten weten wil hij daar weg wegens slechte ervaringen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is natuurlijk zonde als je de mogelijkheden van iPhone niet optimaal kunt benutten als je geen of slechte 3G dekking hebt. |
|
||||
|
||||
ik zou zeggen: koop een iphone in italië, belgië of tsjechië en een sim only abo met onbeperkt internet bij knp (hi)
|
Labels |
kpn, overstap, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toch overstap naar Tmobile ipv Vodafone | lions90 | Odido (T-Mobile) | 9 | 10-04-11 09:44 |
Gratis iPhone 4 16 GB bij overstap naat KPN | jrepko | KPN | 6 | 09-01-11 16:18 |
sms en mm forwarden van Tmobile naar KPN | jefjef | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-10-10 21:29 |
Q: Iphone2G (PWNd) na overstap van KPN naar T-mobile | duodiscus | Archief | 2 | 12-09-09 11:40 |
My tmobile werk niet, factuurbedrag vraag | JigsawXIII | Odido (T-Mobile) | 4 | 13-08-08 20:10 |
|
|