//

overstap KPN -> TMobile, vraag

overstap KPN -> TMobile, vraag discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk post ik niet dubbel met deze vraag. Binnenkort ga ik over van KPN naar TMobile, o.a. vanwege slechte ervaringen, maar natuurlijk ook vanwege de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-09, 22:08
Yekio Yekio is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard overstap KPN -> TMobile, vraag

Hopelijk post ik niet dubbel met deze vraag.

Binnenkort ga ik over van KPN naar TMobile, o.a. vanwege slechte ervaringen, maar natuurlijk ook vanwege de iPhone.

Mijn vraag is: als ik bij de KPN mijn abonnement zou verlengen zou ik waarschijnlijk een nieuw toestel of i.i.g. een korting op een nieuw toestel ontvangen, als dank voor het 'blijven'.

Als ik de KPN vaarwel zeg, kan ik deze korting of het nieuwe toestel, of beter: de waarde die daardoor vertegenwoordigd wordt op een of andere manier meenemen, of is dat dan een geval van 'pech gehad'?

Ben daar benieuwd naar, verder staat het plan vast. Alvast erg bedankt voor de input!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-09, 23:39
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Echt ga niet naar T-Mobile! Het is een ramp met dekking! Ik heb heel erg spijt dat ik weg ben bij KPN Hi.

Koop hem lekker in Belgie en behoud je KPN abonnement.
  #3  
Oud 03-09-09, 11:43
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yekio Bekijk bericht
Hopelijk post ik niet dubbel met deze vraag.

Binnenkort ga ik over van KPN naar TMobile, o.a. vanwege slechte ervaringen, maar natuurlijk ook vanwege de iPhone.

Mijn vraag is: als ik bij de KPN mijn abonnement zou verlengen zou ik waarschijnlijk een nieuw toestel of i.i.g. een korting op een nieuw toestel ontvangen, als dank voor het 'blijven'.

Als ik de KPN vaarwel zeg, kan ik deze korting of het nieuwe toestel, of beter: de waarde die daardoor vertegenwoordigd wordt op een of andere manier meenemen, of is dat dan een geval van 'pech gehad'?

Ben daar benieuwd naar, verder staat het plan vast. Alvast erg bedankt voor de input!
Dat wordt een gevalletje van 'pech gehad'. Je blijft tenslotte niet bij KPN dus die korting krijg je dan ook niet. Je kan bij KPN blijven en korting ontvangen, maar bij KPN kan je dan geen iPhone krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwin85 Bekijk bericht
Echt ga niet naar T-Mobile! Het is een ramp met dekking! Ik heb heel erg spijt dat ik weg ben bij KPN Hi.

Koop hem lekker in Belgie en behoud je KPN abonnement.
Dat is dan jou mening, ik ben al jaren tevreden klant bij T-Mobile. En over de dekking, dat hangt er helemaal vanaf waar je woont. Ik woon in de randstad en reis regelmatig tussen Haarlem en Rotterdam en ik heb nooit problemen met de dekking gehad. KPN zal ongetwijfeld ook uitstekende dekking hebben, maar zoals de TS heeft laten weten wil hij daar weg wegens slechte ervaringen.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #4  
Oud 03-09-09, 11:57
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Dat is dan jou mening, ik ben al jaren tevreden klant bij T-Mobile. En over de dekking, dat hangt er helemaal vanaf waar je woont. Ik woon in de randstad en reis regelmatig tussen Haarlem en Rotterdam en ik heb nooit problemen met de dekking gehad. KPN zal ongetwijfeld ook uitstekende dekking hebben, maar zoals de TS heeft laten weten wil hij daar weg wegens slechte ervaringen.
Het is inderdaad afhankelijk van waar je woont/vaak bent. Mijn advies is dat je je het best vantevoren even goed kunt verdiepen hoe de dekking (vooral 3G) van T-Mobile is op de plaatsen waar je vaak komt. Dat heb ik destijds helaas verzuimd en ben weer snel terug gegaan naar het KPN netwerk (via Telfort.)
Het is natuurlijk zonde als je de mogelijkheden van iPhone niet optimaal kunt benutten als je geen of slechte 3G dekking hebt.
  #5  
Oud 03-09-09, 14:50
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

ik zou zeggen: koop een iphone in italië, belgië of tsjechië en een sim only abo met onbeperkt internet bij knp (hi)
  #6  
Oud 03-09-09, 18:18
Yekio Yekio is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Ok, allemaal erg bedankt. Wat me verbaast is dat TMobile zelf best tevreden lijkt over de landelijke dekking gezien dit kaartje. Als je dat moet geloven is er niets te klagen; de praktijk spreekt dat blijkbaar tegen...
Reageren

Labels
kpn, overstap, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toch overstap naar Tmobile ipv Vodafone lions90 Odido (T-Mobile) 9 10-04-11 09:44
Gratis iPhone 4 16 GB bij overstap naat KPN jrepko KPN 6 09-01-11 16:18
sms en mm forwarden van Tmobile naar KPN jefjef Odido (T-Mobile) 2 04-10-10 21:29
Q: Iphone2G (PWNd) na overstap van KPN naar T-mobile duodiscus Archief 2 12-09-09 11:40
My tmobile werk niet, factuurbedrag vraag JigsawXIII Odido (T-Mobile) 4 13-08-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.