KPN iPhone verzekering discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, kreeg van de kpn een sms dat ik mijn iPhone bij hun nu ook kan verzekeren. Ze bieden 2 vormen aan: - Smartphone Zeker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN iPhone verzekering
Hoi, kreeg van de kpn een sms dat ik mijn iPhone bij hun nu ook kan verzekeren. Ze bieden 2 vormen aan:
- Smartphone Zeker Mobiel” inclusief dekking tegen schade en binnen 4 uur een leentoestel op locatie - Smartphone Zeker Mobiel Totaal” Hetzelfde als “Zeker Mobiel” maar met een lager eigen risico en verzekerd tegen verlies of diefstal. Iemand hier ervaring mee en is het aan te raden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Word schade door eigen schuld (zlf laten vallen bv) ook gedekt hiermee?
Wat zijn de prijzen daarvan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik wil er ook meer over weten, heb mijn telefoon op het totaal service paket verzekerd, maar er zitten nu diep krassen op t glaasje van de camera
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verzekering | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 13-02-11 13:54 |
iPhone 4 UK verzekering in NL | Fredzzz | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 20-08-10 00:08 |
iPhone Verzekering | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 9 | 28-10-08 11:19 |
KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! | Martijn Snels | Archief | 52 | 25-03-08 00:10 |
|
|