iPhone 4 kpn zakelijk discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik wil een iphone 4 kopen met een zakelijk abonnement. Ik heb me laten informeren bij kpn business center en ze zijden bij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 kpn zakelijk
hallo,
ik wil een iphone 4 kopen met een zakelijk abonnement. Ik heb me laten informeren bij kpn business center en ze zijden bij een 30 euro/maand en dan voor het toestel 16 gb nog is 360 euro. Nu zie ik hier : http://www.iphoneclub.nl/iphone-kopen-i ... ieven/#kpn dat het 99 euro zou kosten. Welke is nou juist , ik ga er van uit dat de mensen daar ook wel verstand hebben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
KPN
ff uitprinten een meenemen naar de KPN???
Laatst gewijzigd door lifeliner; 31-01-11 om 10:47. |
|
|||
|
|||
Verleng je hem dan met 1 jaar ipv 2 jaar?
En die 99 euro die je ziet hoort bij een 3GS 8GB Ben je nieuwe KPN klant of een bestaande? |
|
|||
|
|||
Ik verleng hem dan met 2 jaar en ik ben een bestaande klant van kpn. Ik zet hem zegmaar bij de bedrijfsbundel. en van die 99 euro, foutje :$
EDIT: er staat toch echt 99 euro Laatst gewijzigd door Nameless; 01-02-11 om 07:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) | zillionz | KPN | 2 | 05-04-11 07:02 |
|
|