//

iPhone 4 8GB + Abbo = duur?

iPhone 4 8GB + Abbo = duur? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik ben aan het kijken voor een iPhone 4 8GB, alleen vind ik alleen enorm dure abbo's icm deze telefoon. De goedkoopste die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 17:42
ThaStealthNL ThaStealthNL is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard iPhone 4 8GB + Abbo = duur?

Hi,

Ik ben aan het kijken voor een iPhone 4 8GB, alleen vind ik alleen enorm dure abbo's icm deze telefoon. De goedkoopste die ik gevonden had kwam neer op 690 euro in 2 jaar tijd. Dit vind ik erg duur.

Is dit ten tijde van de 3GS 8GB ook geweest en zijn de prijzen toen gedaald, of zijn de prijzen altijd constant gebleven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 18:02
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

Providers willen graag goed verdienen ! Ik zou gewoon de iphone 4 lekker los kopen 499 euro bij Apple store of ergens een goede tweede handje scoren in TKA sectie van het forum. Ben je ten alle tijden goedkoper uit...! Nu de 4S uit is, moet je bij de Apple Fanboys zijn die verkopen zo hun iphone voor een leuke prijsje om de 4S te krijgen.
__________________
Revenge of the nerd..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschil Iphone 3gs 8gb, 4 8gb & 4 16gb Jelphone iPhone algemeen 8 06-10-11 20:06
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 22:26
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? MTHJ Archief 34 09-07-09 15:24
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 10:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:10.