iPhone 4 8GB + Abbo = duur? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik ben aan het kijken voor een iPhone 4 8GB, alleen vind ik alleen enorm dure abbo's icm deze telefoon. De goedkoopste die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 8GB + Abbo = duur?
Hi,
Ik ben aan het kijken voor een iPhone 4 8GB, alleen vind ik alleen enorm dure abbo's icm deze telefoon. De goedkoopste die ik gevonden had kwam neer op 690 euro in 2 jaar tijd. Dit vind ik erg duur. Is dit ten tijde van de 3GS 8GB ook geweest en zijn de prijzen toen gedaald, of zijn de prijzen altijd constant gebleven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Providers willen graag goed verdienen ! Ik zou gewoon de iphone 4 lekker los kopen 499 euro bij Apple store of ergens een goede tweede handje scoren in TKA sectie van het forum. Ben je ten alle tijden goedkoper uit...! Nu de 4S uit is, moet je bij de Apple Fanboys zijn die verkopen zo hun iphone voor een leuke prijsje om de 4S te krijgen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil Iphone 3gs 8gb, 4 8gb & 4 16gb | Jelphone | iPhone algemeen | 8 | 06-10-11 20:06 |
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo | Guest-20201028093429 | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-01-10 22:26 |
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? | MTHJ | Archief | 34 | 09-07-09 15:24 |
In plaats van iphone abbo - sim only abbo | taipie | Odido (T-Mobile) | 1 | 14-08-08 10:51 |
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? | Duivenman | Odido (T-Mobile) | 15 | 18-07-08 19:47 |
|
|