Hoe onbeperkt word internetten via iphone? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @TheQuote.. welke provider heb je dan? Ik zelf heb een tmob web walk abbo. Kost 10 euro in de maand..snelheid is bagger, maar is wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@TheQuote.. welke provider heb je dan? Ik zelf heb een tmob web walk abbo. Kost 10 euro in de maand..snelheid is bagger, maar is wel onbeperkt in de ruime zin van het woord. Kan de hele dag mailen, msnen, paginas bekijken.
Kijk even in de contract na of je te maken hebt met een FUP
|
|
|
|||
|
|||
@Touseef:
Wat is Bossprefs??
|
||||
|
||||
met een 3g heb je daar (nog) niets aan
Bosspreffs is een progje dat meerdere dingen kan, maar een van de belangrijkste functies is dat je erg snel en makkelijk signalen aan of uit kunt zetten (Wi-Fi, edge (gprs), bluetooth of de telefoonfunctie) ook airplane mode kun je makkelijk in of uitschakelen zodat ALLE signalen aan of uit staan |
|
|||
|
|||
bij kpn is onbeperkt 200mb per maand ga je er overheen dan 1e sms met waarschuwing weer overheen 1 maand laten weer 2e sms na 3e keer word je er af gegooid en naar 10 euro per 1 mb terug gezet dan word het wel heel duur dus opleten zorg dat je onder de 200 blijft
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile Prepaid + Onbeperkt internetten? | ferryjongmans | Odido (T-Mobile) | 7 | 26-01-10 22:36 |
Internetten met Safari, maar via proxy. Hoe ?? | KolvenBucks | iPhone Apps | 4 | 14-08-09 17:59 |
hoe kan ik internetten met kpn/hi? | jasper2G | KPN | 0 | 10-08-09 14:53 |
Hoe kan ik internetten op TMobile prepaid? | snikkel | Archief | 1 | 26-04-08 01:15 |
|
|