//

Nanosimkaart aanvragen bij Youfone = betalen

Nanosimkaart aanvragen bij Youfone = betalen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik zit te wachten op de nieuwe iPhone 6 heb ik een nanosimkaart nodig. Op dit moment gebruik in nog een oude sim in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-14, 13:53
Placemaster Placemaster is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 61
Thumbs down Nanosimkaart aanvragen bij Youfone = betalen

Aangezien ik zit te wachten op de nieuwe iPhone 6 heb ik een nanosimkaart nodig.
Op dit moment gebruik in nog een oude sim in mijn 4S.
Youfone gebeld (eest 30 minuten in de wacht) en kreeg daar te horen dat het aanvragen van een nanosimkaart €15 gaat kosten. Aangegeven dat ik dat niet wist en zij ging even kijken wat ze kon regelen.
Na weer een tijdje in de wacht komt ze met de mededeling dat ze geen gratis simkaart kan leveren omdat ik mijn contract al heb verlengd.
Het klopt dat ik in april 2014 mijn contract met 2 jaar heb verlengd. In april had ik nog geen nanosim nodig dus er ook geen één aangevraagd.
Had ik hem in April besteld had ik hem gratis ontvangen.
Nu ze de klant al weer binnen hebben mag je er gewoon voor betalen.
Met 2 maten meten heet dat.

Dus als je gaat verlengen bestel dan direct een nieuwe sim. Activeren kan je later doen. Heb je hem in ieder geval in huis.

Bij de eerste de beste mogelijkheid dat ik weg kan ben ik weg bij Youfone. Dan maar iets duurder uit maar wel goede service.
__________________
Ipad2 16Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
klantenservice, kosten, nanosim, youfone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Via iDeal betalen bij de online Apple Store Martbov iPhone algemeen 0 25-10-13 09:58
iPhone 3GS: officiële unlock aanvragen bij mobistar o.d.? znimmer Unlock 13 04-05-10 23:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.