officiële unlock aanvragen bij mobistar o.d.? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn toestel 3GS 32gig aangekocht in een winkeltje in België, maar niet via mobistar. Toestelcode is MC133NF/A dus hij is ook afkomstig uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
officiële unlock aanvragen bij mobistar o.d.?
Ik heb mijn toestel 3GS 32gig aangekocht in een winkeltje in België, maar niet via mobistar.
Toestelcode is MC133NF/A dus hij is ook afkomstig uit België. Heb nu geupdated naar 3.1.3 maar dus blijkbaar is de telefoon nu gesimlocked en kan hem niet meer gebruiken. Jailbreaken enzo gaat dus ook al niet omdat hij op 3.1.3 zit. Maar ik dacht dat alle belgische iPhones standaard sowieso geen simlock hadden? Waarom zit ik dan nu wel met een simlock? Hoe kan ik eventueel deze simlock verwijderen, kan ik die aanvragen bij mobistar? Het is niet zo dat ik de telefoon jejailbreaked wil hebben, enkel een unlock is nodig voor mij. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is dan duidelijk geen Belgische iPhone, want die zijn officieel simlockvrij. Mobistar zal je ook niet willen helpen, want je hebt je iPhone immers niet bij hen gekocht. Pech dus.
|
|
|||
|
|||
van waar zou mijn iphone dan komen?
heeft toestelcode MC133NF/A en heeft gebruikershandleidingen in NL en FR, net zoals alle belgische artikelen... ik ken geen ander land dat NL en FR als hoofdtaal heeft... |
|
||||
|
||||
Tja, je iPhone mag van eender waar komen maar bij Mobistar gaan ze je echt niet willen helpen. Daar had je bij de aankoop aan moeten denken. Die handleidingen zeggen trouwens niets, dat kan er ook later bijgestoken zijn.
|
|
||||
|
||||
ga der mss eens mee terug naar da winkeltje da kan ook wel helpen !!!!!
|
|
|||
|
|||
hij is gesimlocked omdat er "sim-lock" in beeld komt zodra je er een andere simkaart in doe ?
Je zou dan gewoon de pincode van de simkaart in moeten toetsen. Alle Belgische iPhones zijn simlock vrij, dat moet daar volgens de wet. |
|
|||
|
|||
Ik had ook een beetje lopen speuren en zit met hetzelfde probleem een belgisch toestel maar toch een simlock en helaas geupdate.
Waardoor ik nu met een dure ipod zit inplaats met een iphone |
|
|||
|
|||
neen, ik moet hem aan itunes hangen, maar dan geeft hij aan dat er een andere simkaart inmoet, maar dus kan er niets mee doen, zelfs geen ipod of dergelijke!
|
|
|||
|
|||
Kijk eens op de verpakking, als daar een originele sticker op zit, dan kan daar wel opstaan waar de foon vandaan komt.
Ik dacht dat de eerste van mij uit duitsland kwam, maar die kwam achteraf uit China!! |
|
|||
|
|||
ja, via die code kan je dat toch nakijken? MC133NF/A
komt dus weldegelijk origineel uit belgië! |
|
||||
|
||||
.... of uit Luxemburg, tenminste volgens dit overzicht:
IPHONE 3G & 3GS Unlock factory [Archive] - GSM-Forum |
|
||||
|
||||
Ter voorkoming van misverstanden: je hebt niet toevallig een simpin ingesteld? Dan geeft de iPhone een soortgelijke melding namelijk....
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb ook dit probleem, het serienummer van mijn iphone 3gs 32gb is ook mc133nf/a maar er zit wel een simock op... als ik hem update naar 3.1.3 kan ik hem niet activeren via i tunes... ook niet als ik mijn pincode invoer ik maak gebruik van een vodafone simkaart.
iemand enig idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Officiele unlock aanvragen. Welke site is het beste? | 7donjuan7 | Unlock | 10 | 21-04-11 19:03 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 3G: Officiële iphone 3G van Mobistar | maico21 | Unlock | 1 | 17-11-10 10:17 |
Officiële iPhone prijzen Mobistar belgië zonder abonnement | grungie | Archief | 2 | 31-10-09 14:40 |
|
|