Unlocken doet het niet! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb mijn iPhone 3g gejailbreaked met redsn0w, en nu wil ik mijn vodafone kaartje erin doen. Ik heb denk ik elke unlock al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocken doet het niet!
Hallo,
ik heb mijn iPhone 3g gejailbreaked met redsn0w, en nu wil ik mijn vodafone kaartje erin doen. Ik heb denk ik elke unlock al geprobeerd, maar het werkt niet. Ik krijg maar geen service of 5 kleine streepjes/puntjes. Firmware: 3.1.2 Baseband: 05.12.01 Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
lukt idd niet!! zie unlock 05.12.01 baseband!! overige topic!!
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. 05.12.01 is helaas nog niet te unlocken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Wi-Fi doet het niet ? | Dazzle | Wi-Fi | 2 | 31-05-08 00:18 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|