Wi-Fi doet het niet ? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik probeer verbinding te maken met mijn draadloos netwerk, maar dan zegt hij : Geen verbinding mogenlijk met netwerk ''Draadloos'' Wat staat er verkeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wi-Fi doet het niet ?
Hi,
Ik probeer verbinding te maken met mijn draadloos netwerk, maar dan zegt hij : Geen verbinding mogenlijk met netwerk ''Draadloos'' Wat staat er verkeerd in mijn router dan ? of is het iets in mijn iPhone ? Groet,Alex |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
al gefixt, opnieuw starten
|
|
|||
|
|||
Ik had het zelfde probleem, wat ik heb gedaanis het volgende.
zet bij de instellingen ip-adres op statisch en verander nu het laatste nummer op bijv 5 dus bijv. 123.456.7.5 afhankelijk hoeveel pc er gebruik maken van de router geef je je I-phone een eigen laatste nummer. Bij mij doet hij het weer perfect Ik ben zo blij!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|