simkaart word herkent maar doet het niet,, help A.U.B.?? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gister mijn iphone gejaibreakt naar 2.0.1 alles staat er netjes op,, nu merkte ik dat er een probleem voordeed toen ik mijn simkaart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simkaart word herkent maar doet het niet,, help A.U.B.??
ik heb gister mijn iphone gejaibreakt naar 2.0.1
alles staat er netjes op,, nu merkte ik dat er een probleem voordeed toen ik mijn simkaart er in deed,, hij vind de simkaart dan voer ik mijn code in dan zegt hij dat het goed is en dan vind hij geen signaal en na 1 min komt er te staan NO SERVICE en mijn Wi-Fi vind wel Wi-Fipoints maar als ik verbinding maak dan verbreekt hij het weer na 5sec iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?? B.v.d gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit klinkt niet direct naar een probleem van de SIM, ik ziet er eerder naar uit dat er iets is misgegaan met de jailbreak. Ik zou eerst eens een herstel doen en kijken of het dan werkt. Zo ja lag het aan de jailbreak en moet je daar naar gaan kijken. Zo nee ligt het aan je phone zelf en zou ik overwegen om garantie te claimen (wat dan kan want je hebt de jailbreak net ongedaan gemaakt.
|
|||
|
|||
ja maar voordat ik hem naar 2.0.1 zette had ik 1.1.4 erop en toen deed hij het gewoon dus denk dat het idd aan de jailbreak lag,,
weet jij miss een goede site waar ik de 2.1 firmware kan downloaden>>??? ik heb trouwens een iphone uit de eerste generatie,, is dit een probleem? want ik zie net op een site staan 2.0.1 voor 2g (dat is tog second generation?) anders heb ik idd misschien de verkeerde firmware gedownload gr Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-10-08 om 20:17. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Je bent gewoon je sim unlock kwijt door het updaten.. even opnieuw jailbraiken/unlocken
|
Labels |
provider, simkaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word | ndl | Ringtones en Wallpapers | 10 | 26-08-16 12:28 |
Muziek op ipod, maar word niet op ipod herkent | NoWayOut | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-11 13:46 |
iPhone: Simkaart word niet herkent | kriekeh | Jailbreak | 13 | 29-12-10 12:07 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
[HELP] Jailbroken maar SIMKAART WORDT NIET HERKENT! | HyperCube | Archief | 3 | 03-02-10 19:18 |
|
|