Visual-Voicemail ook bij andere providers? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel, je zou een iPhone kopen bij 2call.nl bijvoorbeeld. Met een Vodafone abo. Heb je dan het gemak van de visual-voicemail, of komt dat alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Visual-Voicemail ook bij andere providers?
Stel, je zou een iPhone kopen bij 2call.nl bijvoorbeeld.
Met een Vodafone abo. Heb je dan het gemak van de visual-voicemail, of komt dat alleen in combinatie met t-mobile? (begrijp dat iedere andere webwinkel of provider genoemd kan worden) Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgensmij heeft alleen T-mobile visual voicemail
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dankjewel!
|
|
|||
|
|||
Ik zit bij de KPN en die hebben dat dus niet, maar er is ook geen melding dat er een nieuwe voicemail is. Klopt dat of moet/kan je daar nog iets voor instellen.
Het is me dus al een paar keer overkomen dat ik voicemail bleek te hebben, maar niet een melding kreeg om me daar van op de hoogte te stellen. |
|
|||
|
|||
Je moet Visual Voicemail inderdaad aan laten zetten bij je Provider.
Helaas ondersteunen Vodafone en KPN dit (nog) niet. Alleen T-Mobile heeft dit fijne stukje voicemail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile | josh_b | Odido (T-Mobile) | 50 | 24-08-09 21:48 |
Visual Voicemail bij losse Simkaart? | xxMartenxx | Odido (T-Mobile) | 0 | 13-03-09 20:53 |
|
|