Kosten bij doorschakelen ? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Graag zou ik mijn zakelijke mobiel ( Telfort ) willen doorschakelen naar mijn Iphone ( Telfort ). Kan iemand mij vertellen of hier voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten bij doorschakelen ?
Hallo,
Graag zou ik mijn zakelijke mobiel ( Telfort ) willen doorschakelen naar mijn Iphone ( Telfort ). Kan iemand mij vertellen of hier voor mij privé kosten aan zijn verbonden ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
telfort site waatschijnlijk wel of telfort even bellen
kosten zijn voor de zakelijke telefoon. Tenzij je eigenbaas bent heb je er eigenlijk geen last van |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kosten doorschakelen bij vakantie | cck68 | Odido (T-Mobile) | 2 | 28-04-10 23:50 |
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? | played | Odido (T-Mobile) | 4 | 23-02-10 18:42 |
Kosten T-mobile Hotspot bij Web 'n W plus | Awater | Odido (T-Mobile) | 8 | 31-01-10 18:44 |
Kosten bij gebruik van andermans Wi-Fi | Angieiphone | Wi-Fi | 3 | 11-07-09 18:13 |
België: Kosten Proximus bij push | marv | Overige providers België | 3 | 13-07-08 13:00 |
|
|