Internet op een 1G us iPhone ?! discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net als vele andere forummers een iPhone gekocht zodra deze uitkwam in Amerika. Geimporteerd via iemand van dit forum en nog steeds een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet op een 1G us iPhone ?!
Ik heb net als vele andere forummers een iPhone gekocht zodra deze uitkwam in Amerika. Geimporteerd via iemand van dit forum en nog steeds een groot fan. Ik heb een US iphone 16 gig 1.14 fw. Wi-Fi werkt super.
Ik bel/sms via Vodaphone, ik wil graag gebruik gaan maken van Zorgeloos internet (9,50eur p.m) maar ik wil eerst weten of dat wel kan op mijn 1G iPhone. Op de 3G zit al internet via T-mobile maar ik wil wel eens weten of ik ook gebruik kan maken van het internet. Welke instellingen zou ik moeten doen om gebruik te kunnen maken van Zorgeloos internet BLOX?! Mijn abbo verloopt over 3 maanden en ik moet dus nou een keuze maken, ik wil wel kunnen internetten en geen onverwachte rekening krijgen van internet gebruik. buiten Blox heen. als dit zou kunnen dan hoor ik het graag! thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja je kunt gewoon internetten. De instellingen staan in de wiki.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met een BB internet pakket gebruik maken van je Iphone??? | jrg85 | Odido (T-Mobile) | 12 | 25-01-11 19:40 |
iPhone 4: wel een tethering verbinding, maar geen internet | pdewildt | iPhone algemeen | 0 | 16-08-10 13:39 |
internet met een chinese iphone mogelijk? | SaintXx | iPhone algemeen | 13 | 22-04-10 00:04 |
|
|