ik kom de straat nog niet uit met me Hi 3g discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, ik moest mijn iphone jailbreaken omdat ik niet nog eens drie maanden wou wachten vanwege een contract fout van t mobile yellowsnow geinstaleerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kom de straat nog niet uit met me Hi 3g
Beste lezers,
ik moest mijn iphone jailbreaken omdat ik niet nog eens drie maanden wou wachten vanwege een contract fout van t mobile yellowsnow geinstaleerd, hi kpn werkte wat waren we blij! maar de snelheid is gewoon om te janken, ik haal in het beste geval download 0.12 mbps en upload ook zoiets. En dan mag ik blij zijn want in de meeste gevallen haal ik maar 0.6mbps en het g3 netwerk valt constant weg... wie heeft hier ook last van met hi, ligt niet aan de sim heb alle een andere sim van hi geprobeert precies hetzelfde. komt dat door de jailbreak mischien yellowsnow of is het gewoon hi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tja volgens mij heeft hi gewoon dramatisch lage snelheden.
Vergelijking mobiel internet op GSM of PDA - Bellen.com |
|
|||
|
|||
Klopt, het eerste wat ik deed is Vodafone afsluiten toen ik me 3g kreeg. Nadeel is alleen dat hij pas 25-5 ingaat...
|
|
|||
|
|||
helaas heb ik er ook last van
even een citaat van de website van hi: Citaat:
en zelfs dat is niet waar te maken want idd 3G valt continu weg,.. zelfs een simpel radio stationnetje streamen is niet mogelijk omdat t continu weg valt Laatst gewijzigd door mightymike; 14-05-09 om 12:18. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help! kom er niet uit! | jailbreakme | Jailbreak | 0 | 06-03-11 21:54 |
iPhone: kom er niet uit | bbf | Jailbreak | 3 | 28-12-10 13:36 |
Help! Ik kom er maar niet uit | M-rij | iPhone algemeen | 7 | 25-08-10 17:20 |
kom er niet meer uit | markmg | Archief | 7 | 13-02-08 12:52 |
kom niet uit DFU mode met Apptapinsteller | wallofstars | Unlock [archief] | 11 | 09-02-08 23:22 |
|
|