//

iPhone aanschaffen: Welke provider?

iPhone aanschaffen: Welke provider? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclubbers, Binnenkort wil ik een mobiele telefoon met abonnement afsluiten en denk dat het de iPhone word, ik twijfelde oa ook tussen de Samsung ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-09, 12:37
DylanG DylanG is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard iPhone aanschaffen: Welke provider?

Beste iPhoneclubbers,

Binnenkort wil ik een mobiele telefoon met abonnement afsluiten en denk dat het de iPhone word, ik twijfelde oa ook tussen de Samsung Omnia, Samsung UltraTOUCH en de LG Arena. iPhone leek mij, op de slechte camera na de beste keuze. Toch hoor ik van mensen met een iPhone dat T-Mobile erg slecht bereik qua internet heeft.. welke provider is dan het beste?

Ik dacht aan ongeveer 40euro per maand inclusief internet, en 3G iPhone is wel genoeg voor mij maar kan ook meer zijn.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-09, 14:10
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ben tevreden van hi . Dacht via gsmwinkel.nl
  #3  
Oud 12-05-09, 14:37
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

tja ieder zijn eigen ervaring per provider.
heb slechte ervaringen met t-mobiel waar ik woon, slecht tot geen bereik.
heb nu vodafone op een hardware unlocked 3g en werkt perfect. 3g super snel.
ook omdat vodafone een van de weinige is met 3600 abbo. inplaats van 2000.
gebruik hem nu ook als modem met theter optie. rap internetten onderweg via laptop
  #4  
Oud 12-05-09, 15:18
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Ik zou toch voor de Iphone gaan
Waarschijnlijk komt er binnenkort ook een nieuwe versie dus daar zou ik op wachten! Trouwens ik heb hier geen probleem met ontvangst
  #5  
Oud 12-05-09, 22:14
DylanG DylanG is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik had dan nog een vraagje, is het uberhaupt mogelijk om een iPhone gratis te krijgen bij een 1 jarig abonnement? Als ik het goed heb zie ik overal wel een aardig prijsje erbij staan als je voor een 1 jarig abonnement kiest?

Als dit niet mogelijk is, is dit dan wel mogelijk bij andere nieuwe telefoons, zoals UltraTOUCH of Arena?

Bedankt
  #6  
Oud 13-05-09, 21:06
erikroeier erikroeier is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 176
Standaard

bij een 1 jarig abonnement moet jij bijna altijd bij betalen bij nieuwe telefoons. is opzich ook best logisch. want de meeste nieuwe telefoons kan je via prepaid vaak ongeveer kopen voor 500 tot 700 dat delen door 12maanden is 41 tot58 euro...
maar dan zou je dus alleen maar de telefoon betalen voor die prijs maar dan komen je abonnementskosten daar nog bovenop... dus gratis zal je hem er bijna nooit bij krijgen. en providers willen je het liefst ook 2 jaar binden.

en over je telefoonkeuze: ik zou toch echt voor de iphone gaan. heb de laatste tijd best wat telefoontjes gehad en er is toch niks wat kan tippen aan de iphone! weet niet waar je hem allemaal voor wil gebruiken maar ik zou de camera niet als groot bezwaar zien. de rest werkt namelijk bijna allemaal super!
veel succes!
  #7  
Oud 18-05-09, 23:27
knaai knaai is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 17
Standaard

Iphone is erg fijn in het gebruik en met alle apps extra aantrekkelijk.

Ik heb de iphone 3g kunnen gebruiken met een Telfort en Vodafone abonnement en moet zeggen dat het 3g bereik van Telfort veel beter op orde is dan dat van Vodafone. Iedereen is erg lovend over Vodafone, en ik ben nu niet ontevreden over het gewonen bel-bereik, maar Telfort is in de regio Nijmegen/N.O Brabant v.w.b.t data toch echt te verkiezen boven Vodafone. Ik haalde met Telfort veel hogere datasnelheden terwijl op papier Vodafone veel sneller behoord te zijn!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs of 4? En welke provider? sw1vkl Overige providers Nederland 6 29-11-10 11:51
iPhone: Iphone van welke Provider? kartoflak Jailbreak 1 05-07-10 14:47
iPhone 3Gs Welke provider? Lunatic Koopinformatie Nederland 9 01-04-10 17:12
iPhone met welke provider in Nederland? O.G. Archief 55 23-01-08 13:00
Turbosim (welke aanschaffen) cort Unlock [archief] 6 17-12-07 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.