wat nou als pro-assist het probleem wederom niet constateerd?

wat nou als pro-assist het probleem wederom niet constateerd? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) lieve mensen ik zit in de stress.... Ik heb mijn iPhone sinds aug 2008 en in april jl brak mijn mute-knopje af.... gebeld, netjes na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 May 2009, 00:25
» iPhone 3G 8GB [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 October 2008
Berichten: 13
Unhappy wat nou als pro-assist het probleem wederom niet constateerd?

lieve mensen ik zit in de stress....

Ik heb mijn iPhone sinds aug 2008 en in april jl brak mijn mute-knopje af....
gebeld, netjes na 4 uur opgehaald.

2 weken gewacht en jippie een nieuwe iPhone gekregen (of gerefurbished dat weet ik niet).

Maaaaaaar.... van die 'nieuwe' iPhone deed de Wi-Fi het niet. Of eigenlijk 9 van de 10 keer niet. Heeeeeeeeel af en toe deed hij het wel....erg irritant.

en toen weer gebeld, iPhone weer netjes binnen 4 uur opgehaald.
1 week gewacht, weer netjes thuis een iPhone afgeleverd.....

Maaaaaaar wat schetst mijn verbazing?? Het probleem was niet gecontateerd en ik was dus weer terug bij af.

Ik had gewoon dezelfde weer teruggekregen zonder dat er iets mee was gebeurd... maar hij was nog steeds kapot......

Weer gebeld, 'ja mevrouw maar het probleem is niet gecontateerd dus hij is in orde'

Stoom uit mijn oren... hier in de buurt zijn inclusief die van mij 11 netwerken te vinden en mijn telefoon vind er soms 2 maar meestal niks!

Maar goed na veel geklets ok we komen hem weer ophalen, netjes binnen 4 uur waren ze er weer.

En nu houd ik mijn hart vast... wat nu als ze het probleem wederom niet constateren? Hoe toon ik dan aan dat hij wel degelijk kapot is?????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21 May 2009, 05:41
Tijn1's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 4 November 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimmie Bekijk bericht
lieve mensen ik zit in de stress....

Ik heb mijn iPhone sinds aug 2008 en in april jl brak mijn mute-knopje af....
gebeld, netjes na 4 uur opgehaald.

2 weken gewacht en jippie een nieuwe iPhone gekregen (of gerefurbished dat weet ik niet).

Maaaaaaar.... van die 'nieuwe' iPhone deed de Wi-Fi het niet. Of eigenlijk 9 van de 10 keer niet. Heeeeeeeeel af en toe deed hij het wel....erg irritant.

en toen weer gebeld, iPhone weer netjes binnen 4 uur opgehaald.
1 week gewacht, weer netjes thuis een iPhone afgeleverd.....

Maaaaaaar wat schetst mijn verbazing?? Het probleem was niet gecontateerd en ik was dus weer terug bij af.

Ik had gewoon dezelfde weer teruggekregen zonder dat er iets mee was gebeurd... maar hij was nog steeds kapot......

Weer gebeld, 'ja mevrouw maar het probleem is niet gecontateerd dus hij is in orde'

Stoom uit mijn oren... hier in de buurt zijn inclusief die van mij 11 netwerken te vinden en mijn telefoon vind er soms 2 maar meestal niks!

Maar goed na veel geklets ok we komen hem weer ophalen, netjes binnen 4 uur waren ze er weer.

En nu houd ik mijn hart vast... wat nu als ze het probleem wederom niet constateren? Hoe toon ik dan aan dat hij wel degelijk kapot is?????
misschien door naar de bel company te gaan en daar in de winkel het probleem vast te laten stellen door een medewerker, ze zullen vast een Wi-Fi netwerk hebben waar de medewerker op zou kunnen!

En wat dan nog, je betaalt een hoop geld voor een verzekering waar de meeste mensen volgens mij niet veel gebruik van maken, de klant blijft toch altijd koning in een dienst verlenende sector(tot op zekere hoogte natuurlijk)

keep us posted!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 30 May 2009, 03:35
» iPhone 3G 8GB [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 October 2008
Berichten: 13
Standaard

update: nog niks gehoord....
  #4  
Oud 30 May 2009, 06:52
Timmeh_'s schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 32GB [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 21 September 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.894
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_ Stuur een bericht via Skype™ naar Timmeh_ Send a message via twitter to Timmeh_
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone en internet
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen priv-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #5  
Oud 3 June 2009, 12:52
» iPhone 3G 8GB [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 October 2008
Berichten: 13
Standaard

update: probleem niet geconstateerd..

Echt ik ben woest. Ik ben toch geen Wi-Fi mongool! Ik lever mijn telefoon zeker voor de lol 2 keer in om hem 4 weken te missen....

Ik ga even naar de tmobile shop maar die jongens daar moet ik zelf ook altijd alles uitleggen dus dat gaat ook niet werken maar proberen kan geen kwaad...

En anders? I don't know. Iemand tips?
  #6  
Oud 31 May 2010, 09:17
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 January 2010
Locatie: Almere
Berichten: 7
Standaard Terug naar de verkopen de partij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimmie Bekijk bericht
update: probleem niet geconstateerd..

Echt ik ben woest. Ik ben toch geen Wi-Fi mongool! Ik lever mijn telefoon zeker voor de lol 2 keer in om hem 4 weken te missen....

Ik ga even naar de tmobile shop maar die jongens daar moet ik zelf ook altijd alles uitleggen dus dat gaat ook niet werken maar proberen kan geen kwaad...

En anders? I don't know. Iemand tips?
---------------------------------------------------

Terug naar de verkopende partij en laten zien zoals eerder vermeld.
DAT DE VERKOPENDE PARTIJ PRO ASSIST INHUURT VOOR REPARATIE IS NIET JOUW PROBLEEM.
De verkopende partij heeft een overeenkomst met jou en niet Pro Assist.
1 jaar garantie is ook onzin daar je er van mag uitgaan dat je Iphone toch langer mee mag gaan, mits goed onderhouden en geen geklooi met jailbr...
  #7  
Oud 1 June 2010, 19:16
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 27 August 2009
Berichten: 418
Standaard

Ik heb ook een probleem met Belcompany. Als je een telefoon wilt kopen zijn ze bijzonder behulpzaam. Maar als je een probleem hebt geven ze een telefoonnummer en mag je van hun dat nummer bellen. Dat heet werk afschuiven. Bagger keten Belcompany.
__________________
NWO 666
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring Pro-assist mcman iPhone algemeen 1647 17 November 2014 08:12
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16 September 2010 17:00
goed,slecht wat is het nou???? karimp T-Mobile 28 22 June 2010 16:35
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17 June 2009 15:48
probleem mij iphone gerestored nou foutcode an het einde va de restor jopie1112 Unlock [archief] 17 23 May 2008 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:44.