Kosten gebruik UMTS Telefort 3G netwerk discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Op momenten dat ik geen wifi-verbinding beschikbaar heb schakelt mijn iPhone automatisch over KPN/Telfort 3G. Het UMTS-netwerk dus. Ik kan dan mijn mail ophalen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kosten gebruik UMTS Telefort 3G netwerk
Op momenten dat ik geen Wi-Fi-verbinding beschikbaar heb schakelt mijn iPhone automatisch over KPN/Telfort 3G. Het UMTS-netwerk dus.
Ik kan dan mijn mail ophalen en met een aanvaardbare snelheid Internetten. Ik krijg echter nergens inzicht in de extra kosten. Ik heb geen speciaal abonnement voor mobiel Internet/UMTS afgesloten. Wordt in dit geval gewoon dataverkeer per MB berekend, net als bij een gprs verbinding? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je geen apart abbo. hebt voor internet (Surf&Mail) dan moet je die kosten gewoon betalen. Lijkt me nogal logisch.
Kijk gewoon op internet of bel de KPN. |
|
|||
|
|||
Natuurlijk moet ik betalen voor data-gebruik! Dat is niet meer dan normaal.
Alleen krijg ik geen inzicht mbt de kosten per MB. Mijn abo loopt bij Telfort en voor de UMTS/HSDPA-verbinding gebruikt de iPhone natuurlijk het netwerk van KPN. Telfort geeft geen inzicht in de extra kosten en KPN verwijst mij naar Telfort. |
|
|||
|
|||
Lekkere provider dan, als telfort niet eens kan vertellen wat het e.e.a. kost.
Kijk gewoon even op de KPN site wat het kost, dan zal telfort er niet zoveel vanaf zitten denk ik zo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gebruik alleen Wi-Fi toch kosten internet | wil | Wi-Fi | 7 | 26-12-11 17:04 |
Kosten gebruik gps | frietjem | iPhone Navigatie | 4 | 27-10-10 22:24 |
Kosten bij gebruik van andermans Wi-Fi | Angieiphone | Wi-Fi | 3 | 11-07-09 18:13 |
Kosten voor gebruik van Duitse iPhone | jodelaET | iPhone algemeen | 11 | 17-12-07 19:21 |
|
|