//

Werkt ben.nl zonder problemen op iPhone

Werkt ben.nl zonder problemen op iPhone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ben.nl van t-mobile is, vroeg ik me af of een BEN-simkaart zonder problemen op een iPhone werkt. Ik kan dit nergens op internet vinden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 10:14
jpunja jpunja is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard Werkt ben.nl zonder problemen op iPhone

Aangezien ben.nl van t-mobile is, vroeg ik me af of een BEN-simkaart zonder problemen op een iPhone werkt. Ik kan dit nergens op internet vinden.
Dus als ik een (oude) 3G iPhone koop, met t-mobile simlock, of ik dan mijn BEN simkaart erin kan doen (en de oude 3G kan updaten naar OS 3.0)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-09, 19:26
DD84 DD84 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik heb de Ben klantenservice even gebeld. Er werd me verteld dat de prepaid kaarten wel gewoon zullen werken in een t-mobile gesimlockte iPhone, maar de abonnementen niet. Ik vraag me alleen af of dat ook daadwerkelijk zo is... Weet iemand hier meer over?

EDIT: Ik zie nu ook dat Ben helemaal geen prepaid heeft :S
  #3  
Oud 03-08-09, 16:30
Rawish Rawish is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 46
Standaard

Tip: Loop een t-mobile shop in met je simkaart dan kunnen ze hem misschien voor je testen.
__________________
Finally Iphone again
  #4  
Oud 03-08-09, 16:38
DD84 DD84 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Op zich een goeie tip.

Het punt is ik heb al wel een iPhone (nog met een orange abbo die bijna afloopt). Deze wil ik graag omzetten naar Ben (sim-only) dat is toch een stukkie goedkoper (voor mij, gebruik geen internet op de iPhone).

En omdat ik liever geen jailbreak plus unlock software gebruik ben ik benieuwd of het gewoon werkt. Ik heb er een paar vage berichten over gelezen, en het lijkt te gaan werken... Ben toch benieuwd of iemand dat kan bevestigen.

?
  #5  
Oud 03-08-09, 16:55
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DD84 Bekijk bericht
En omdat ik liever geen jailbreak plus unlock software gebruik ben ik benieuwd of het gewoon werkt.
?
Jailbreak en unlock zullen gegarandeerd werken, of jouw constructie gaat werken is nog maar de vraag.

Waarom dan niet gewoon voor de optie gaan die gegarandeerd werkt?
  #6  
Oud 03-08-09, 23:55
ThoMM. ThoMM. is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 28
Standaard

Lijkt me niet te werken, omdat een simlock per provider geldt. Van een VodafoneNL-simlock accepteert geen eens VodafoneDuitsland-simkaarten, dus Ben en T-Mobile lijkt me zeker niet.
  #7  
Oud 04-08-09, 17:08
DD84 DD84 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Oke, ik probeer het gewoon even zodra ik het abbo heb en ook wel handig wanneer de iPhone weer terug is. (De bekende probleempjes, light leak icm haarscheurtjes bij de koptelefoon aansluiting. Ben benieuwd wat ik terug krijg...)

Als het dan toch niet kan zal ik 'em maar even moeten jailbreaken & unlocken.

Ik post hier nog even het resultaat. Dat is misschien handig voor iemand anders
  #8  
Oud 05-08-09, 22:19
nickokio nickokio is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Heb hier een t-mobile locked 3gs werkt prima met ben, je moet echter wel even de apn instelling veranderen voor het internet (gebruik even de zoekfunctie op dit forum, reeds 2 topics over)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ben internet op iPhone (iOS 4) werkt niet? michael3301 iPhone algemeen 1 09-07-10 16:45
problemen.. helluppp ben ik genept ????? raymond1979 Archief 16 01-06-10 15:14
BEN-abonnement en geen internet zonder Wi-Fi Sjonny Overige providers Nederland 12 08-01-10 12:30
nieuwe SOFTWARE werkt zonder problemen? j0han1987 Archief 2 30-10-08 09:53
Iphone valt zomaar uit, zonder dat ie wordt gebruikt + batt. problemen daniower Unlock [archief] 1 09-04-08 13:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.