Rekening van €2224.15??? Data verplaatsing mystery! discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik begrijp is dat je ondanks je 3G uitzet , EDGE wel aan blijft en die houd dan de verbinding in stand , heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat ik begrijp is dat je ondanks je 3G uitzet , EDGE wel aan blijft en die houd dan de verbinding in stand , heb dit eens ondekt met een prepaid kaart van KPN en toen had ik nog geen EDGE switch in me SBSettings , gevolg tegoed weg nu met EDGE ook uit kan 3G ook geen verbinding meer maken , jammer dat dit dus alleen met een JB kan .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
thanks, toch maar JB?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het jailbreaken is overigens erg gemakkelijk, en ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken. Wij hebben er een erg uitgebreide handleidingen voor geschreven, die je hier kunt vinden.
|
||||
|
||||
Generaal was me voor :D
Alles blijft werken zoals het daarvoor deed , alleen de mogelijkheden worden legio , je hebt alleen misschien kans op een tethered jailbreak maar dat hangt van je serienummer af en alle voor en nadelen zijn idd op het forum te vinden .
Zie ook post hierboven Laatst gewijzigd door ThaBudz; 28-12-09 om 16:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als je het vraagt kan KPN jouw datagebruik ook blokkeren als het goed is. Hoef je niet te jailbreaken en kun je alleen internetten via Wi-Fi
|
|||
|
|||
Als je gewoon uw apn verwijderd enzo kan hij niet verbinden. Althans bij mij is dat zo. Of gewoon langs gaan bij je provideren, doen ze moeilijk, ja dan voor de rechtbank slepen zoals ik bij mobistar gedaan had een jaar geleden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nog nooit rekening van T-mobile gehad | KoenvW | Odido (T-Mobile) | 19 | 23-11-08 11:36 |
Foute rekening/receipt van iTunes | linda_menkhorst | Archief | 1 | 17-09-08 20:33 |
Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? | The Quote | Internet in buitenland (roaming) | 10 | 20-07-08 18:06 |
[Vraag] Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? | The Quote | Archief | 1 | 18-07-08 13:57 |
|
|