iphone 3gs en prepaid discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb zelf net een iphone 3gs gekocht en later geunlockt. en ik krijg internet maar niet werkent met een hi prepaid kaartje met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone 3gs en prepaid
hallo,
ik heb zelf net een iphone 3gs gekocht en later geunlockt. en ik krijg internet maar niet werkent met een hi prepaid kaartje met eindeloos online nou is mijn vraag met welke provider kan ik wel op internet met een prepaid kaartje? iemand enig idee??? bedankt!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vodafone, werkt goed alleen als je onbeperkt internet hebt aangevraagd moet je zelf goed de datum in de gaten houden wanneer het verloopt . Je krijgt hierover namelijk geen bericht.
|
|
||||
|
||||
Oké bedankt ik ga ermeteen naar kijken
Cesaf |
|
|||
|
|||
Het is wel een beperkt datalimiet. Ik zit er meestal binnen 2 weken overheen!
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met de prepaid data sim only?
Werkt dit? Heeft iemand de APN? Bellen hoeft voor mij niet, als ik op internet kan met iphone in Nederland is mij dat voldoende. |
|
||||
|
||||
Als mensen hier inmiddels meer ervaring mee hebben wil ik dat graag weten, ik krijg op t-mobile de 3g ook niet aan de praat.
Bij voorbaat dank.
3gs, internet, kpn, prepaid, verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3G prepaid? | Gonzo | iPhone algemeen | 13 | 23-12-10 20:52 |
Prepaid en iPhone | Oerloper | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-06-10 21:56 |
Van prepaid naar abbo nr houden? nu nog Iphoen 3Gs kopen? | wesp-nl | Odido (T-Mobile) | 2 | 18-05-10 00:42 |
Iphone prepaid? | iphonejoey | Archief | 4 | 10-06-08 18:54 |
iPhone prepaid | Timo88 | Overige providers Nederland | 18 | 13-03-08 21:58 |
|
|