//

Blackberry abonnement voor iPhone bij HI

Blackberry abonnement voor iPhone bij HI discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraagje, ik krijg als het goed is vandaag mijn iphone van mijn oom, hij heeft hem simlockvrij laten maken. Voor de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-10, 11:29
kelseymiley kelseymiley is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard Blackberry abonnement voor iPhone bij HI

Ik had een vraagje, ik krijg als het goed is vandaag mijn iphone van mijn oom, hij heeft hem simlockvrij laten maken.
Voor de iphone had ik een blackberry waar ik nog een jaar aan vast zit met mijn abbonomennt, nu wil ik dat simkaartje in mijn iphone gaan doen, werkt mijn abbonoment dan nog daarop?
En werkt bijvoorbeeld het internet het dan ook gewoon zoals op mijn blackberry.
En als dat niet werkt, is het dan mogelijk die opties te veranderen ofzo?
Ik heb een HI abbonoment.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-10, 11:31
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Overige telecomproviders Nederland en België en tevens topictitel aangepast.
  #3  
Oud 14-02-10, 12:58
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Het is de vraag hóe de iPhone simlockvrij is gemaakt. Is dat door middel van een jailbreak/unlock softwarematig gebeurd, dan moet je altijd uitkijken met updaten.
Gaat het bovendien om een iPhone 3GS vanaf ongeveer week 40 2009, dan heeft ie waarschijnlijk een zogenaamde tethered jailbreak. Daarmee moet je ook nog eens zorgen dat ie niet uitgaat omdat je dan opnieuw moet jailbreaken.

Heeft je oom de iPhone via T-Mobile laten unlocken, dan speelt het voorgaande niet.

In alle gevallen zal je Hi-abonnement werken, maar alleen in het laatste geval heb je er verder geen omkijken naar.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 15-02-10, 00:53
Osiso Osiso is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kollumerzwaag
Berichten: 23
Standaard

Belangrijk is in dit geval even of je een speciaal Blackberry-abonnement hebt of een normale belbundel i.c.m. een mobiel data-abonnement.

In geval van het Blackberry-abonnement levert dit qua bellen geen problemen op. Voor het internetten zou het echter nog wel eens kunnen dat dit abonnement niet herkend wordt door de iPhone en je dus zou internetten tegen een buiten bundel-tarief. Ik weet dit voor HI niet helemaal zeker, maar bij T-Mobile is dit wel het geval.

Mocht je een normale belbundel i.c.m. een mobiel data-abonnement hebben dan werkt 't allemaal prima.
Reageren

Labels
abbonoment, simlockvrij



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone Blackberry abonnement + iPhone? xrolfx Vodafone 12 27-07-11 20:01
Blackberry Instant Email naar Iphone abonnement? merryground Odido (T-Mobile) 4 11-01-11 16:12
Internet op Iphone 3G met T-mobile Blackberry abonnement Mitch139 Odido (T-Mobile) 2 26-12-10 18:21
Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone Markgoessens Vodafone 4 27-07-10 14:39
Iphone met Blackberry nationaal abonnement RBA Overige providers Nederland 1 01-04-10 20:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.