//

Dataverkeer en google maps

Dataverkeer en google maps discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, heb even een korte vraag waarop ik vooralsnog geen antwoord kan vinden op het forum. Nu heb ik voor zaken gebruik moeten maken van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-08, 13:28
ndenotter ndenotter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard Dataverkeer en google maps

Hoi, heb even een korte vraag waarop ik vooralsnog geen antwoord kan vinden op het forum. Nu heb ik voor zaken gebruik moeten maken van
het internet op mijn Iphone middels edge (zit bij Orange). Belachelijk hoe hoog die roaming kosten zijn per mb (12,61 euro?!) maar 't was helaas noodzakelijk.
Wat ik me nu echter afvraag, wat slokt google-maps aan mb's op? Kan me voorstellen dat de 'zoom-stand' dit variabel maakt maar wat is een gemiddeld aantal? Benieuwd wat even een locatie zoeken ter plekke in bv. Berlijn me dan kost?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-08, 12:54
ruubster ruubster is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

al lang geleden gepost zie ik, zonder antwoord helaas... ik vraag mij het zelfde af:

weet iemand wat inernetten/google maps ongeveer kost (aan data)?

ik weet wel dat je de tarieven op de sites van kpn etc. kan vinden, maar ik heb geen idee hoeveel data het opvragen van een site (met veel foto's bijv.?) of een locatie op google maps kost.
  #3  
Oud 26-03-08, 12:55
ndenotter ndenotter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

...altijd fijn, een medestander .
  #4  
Oud 17-04-08, 18:48
ohlove ohlove is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard

Misschien ter indicatie:
zat gisteren te "google-mappen" op een nokia e65, en elke keer trok hij ongeveer 200kb naar binnen per opgevraagde pagina Schermpje van de Iphone is iets groter maar hier heb je in ieder geval wat houvast...
  #5  
Oud 18-04-08, 12:20
OmegaProject OmegaProject is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 7
Standaard

Bottomline is dat áls je gebruik wenst te maken van Maps, je het beste een data-abonnement (rond de 10,- p/m) kan afsluiten. Dan weet je zeker dat je niet met ongewenst hoge kosten komt te zitten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google verbiedt iPhone developers Google Maps te gebruiken deegee Chat en geruchten 5 26-02-09 20:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:08.