internetten op NS stations discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb de afgelopen dagen als ik mijn wi-fi aanzet op de iphone, dat ik op sommige grote NS stations (bijv, Utrecht/A-dam) een onbeveiligde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
internetten op NS stations
Hoi,
ik heb de afgelopen dagen als ik mijn wi-fi aanzet op de iphone, dat ik op sommige grote NS stations (bijv, Utrecht/A-dam) een onbeveiligde KPN verbinding krijg. weet iemand of dit gewoon een foutje is van KPN, of ik gewoon ergens eind van de maand een rekening krijg ofzo?? (bij kpn hotspots op stations heb je normaal dat je moet inloggen, nu krijg je gewoon een onbeveiligde wi-fi verbinding. mijn provider is TELFORT.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Moest gisteren gewoon een wachtwoord invoeren, Dordrecht en Eindhoven.
|
||||
|
||||
Het werkt niet overal even goed die inlogprocedure
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Beltegoed snel op
Hey, soms als ik geen verbinding krijg met een draadloos netwerk dan schakelt de iphone volgensmij over op mijn prepaid kaart. Want ik heb dan pas opgewaardeerd, en dan krijg ik ineens een melding dat mijn beltegoed op is. Ik vind dat zeer vervelend. Dus hoe kan ik uitschakelen dat hij overstapt? Ik wil wel overstappen op aan abonnement, eventueel ook met internet. Maar heb echt geen flauw idee welke te kiezen, er is zo veel aanbod...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is het niet net zoals met de T-Mobile hotspots dat je standaard kunt inloggen op de Wi-Fi verbinding, maar daarna een aanmeldpagina krijgt waar je een gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren?
In dat geval kun je er niets mee, maar zul je eerst moeten inloggen voordat je "echt" internet hebt! |
|
||||
|
||||
Idd heel vaak moet je inloggen op zon Wi-Fi netwerk.
|
||||
|
||||
ja dat weet ik, maar kreeg het schermpje dus niet en kon gewoon op youtube en in mn mail.
|
|
|||
|
|||
Dat is toevallig! Ik had gisteravond op NS station Alphen ad Rijn hetzelfde. Ik zit ook bij Telfort en opeens had ik KPN Wi-Fi en hoefde niet in te loggen. Ben benieuwd of dit overal komt of dat het een test is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Docking stations | TTom | Muziek, foto & video | 3 | 13-01-11 14:27 |
KPN inlogscherm op stations | marcel_k | Wi-Fi | 8 | 17-11-10 08:59 |
Onbeperkt Wi-Fi via KPN (NS-stations, treinen) met xs4all | AlexTemora | Wi-Fi | 27 | 20-04-09 03:13 |
Internetten via je provider | sneezy1991 | iPhone algemeen | 4 | 03-01-09 01:50 |
|
|