//

iPhone 3GS + Sim only, onbeperkt internet

iPhone 3GS + Sim only, onbeperkt internet discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door barend02 wat wil je betalen voor een 3gs en wil je een nieuwe heb je er al een gevonden ps ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-01-12, 23:04
anthony68 anthony68 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 11
Talking gsmtopdeal abbo gecancelled en op marktplaats 3gs 16g wit voor 230euri gekocht! Werk!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barend02 Bekijk bericht
wat wil je betalen voor een 3gs
en wil je een nieuwe
heb je er al een gevonden

ps ik heb er geen te koop hoor
maar zo als jij het wil doen had ik ook gewild
maar ja ik durfde er geen op marktplaats te kopen
Ik was net als jij toen ik op 30 dec 2011 keek stonden er 2 3gs toestellen simlockvrij te koop rond 200 euri. Beide 500 maal bekeken. Tot 10 januari 2012 er opeens 1 bij kwam voor 230euri! De eigenaar 5 jaar vertrouwd op marktplaats en niet bekend bij politie kreeg een 4s. Ik meteen geld overgemaakt en 2 dagen later via dpd mooi verpakt binnen. Enige nadeel hij was niet simlockvrij. De eigenaar had hem met itunes gereset naar fabrieksinstellingen. Nadeel voor mij, heb laten unlocken voor 10 euri met mooi hoesje. Draai nu als een speer maar prepaid is duur 0,99 eur/minuut internet dus koop dagblox voor 2 euri/dag onbeperkt internetten. Je kan ook voor een maand kopen ben je 34,95 kwijt en wordt verlengd maandelijks als je prepaid het toelaat. Anders ben je het kwijt!

Ben nog op zoek naar goede prepaid deal met internet maar wel gebruik mogen maken van voip en whatsup sommige profiders staan dat niet toe .
Alle suggesties welkom ben regelmatig en gewoon internet 200mb is voor 6,99+9,99 aantrekkelijk. Daar ben ik naar aan kijken met nummerbehoud. Maar ik vind de 200mb te weinig daar ben je zo doorheen als je veel streamed en internet. Ik zoek nog een profider die onder de 10 eur 1gigabyte internet aanbied!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sim-Only met onbeperkt internet? sebas156 Odido (T-Mobile) 19 11-05-12 01:50
Onbeperkt internet, echt onbeperkt? 90benjamin90 Overige providers Nederland 15 10-12-11 13:26
Vodafone Bel+SMS+Web 560 of 620 Sim Only incl. onbeperkt internet Bimmer Vodafone 4 10-12-10 15:09
iPhone 2G icm onbeperkt internet JoRDozZzz Koopinformatie Nederland 1 16-01-10 15:57
Onbeperkt internet? Inyigo Archief 1 17-06-09 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.