Levertijd Iphone4 bij Vodaphone? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week vrijdag heb ik bij Vodafone een Iphone 4 besteld, ik ben benieuwd hoe lang de levertijd is? Kwestie van dagen of weken??? Grtz...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Levertijd Iphone4 bij Vodaphone?
Vorige week vrijdag heb ik bij Vodafone een Iphone 4 besteld, ik ben benieuwd hoe lang de levertijd is? Kwestie van dagen of weken???
Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mijn stiefmoeder was het een kwestie van dagen voordat ze 'm had.
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door King1987; 09-01-11 om 17:50. |
|
|||
|
|||
Snap niet waarom iedereen hem maar besteld en vervolgens weken gaan afwachten. Loop gewoon diverse winkels langs en je hebt er een!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor Vodafone;
Over het algemeen zijn de 16G versies nauwelijks of niet verkrijgbaar. (in de winkels) Beetje afhankelijk van de regio (Van mij Arnhem en omg). Online ook niet in overvloed voorhanden. Volgens de info van de diverse benaderde leveranciers. 32G is er voldoende Via Vodafone telefonische bestelling toch nog een paar op voorraad, en die van mij met 5 werkdagen in huis. Moet dus goed komen, denk ik zo. Uiteraard weet ik niet hoe het met de huidige voorraad in de winkels of online is gesteld. Suc6. |
|
|||
|
|||
Hier in Rotterdam is de 16gb genoeg op voorraad.
|
|
|||
|
|||
vanmiddag opgehaald, anderhalve week dus! En nu lekker klooien met dat ding!
|
|
|||
|
|||
eind van de middag de klantenservice aan de lijn gehad..... en wat denk je geen voorraad... ze kunnen ook niet zeggen wanneer ze weer gaan leveren (letterlijk zei ze: we moeten weer wachten tot de vrachtwagen van apple weer langs komt)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Leveringen van Apple gaan dus wel redelijk snel... Of jij moet pech hebben dat het nu wel langer gaat duren. Hoop het niet voor je! ;-) |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone4 (Vodafone) besteld bij coolblue. Om 8 's-ochtends besteld en om half 10 kon ik hem al ophalen in de winkel in Eindhoven. Als je hem laat bezorgen wordt hij de volgende dag geleverd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? | domsel | Koopinformatie Nederland | 1 | 25-08-10 18:30 |
Dongel omzetten naar chip (Vodaphone) | JacTrum | iPad algemeen | 4 | 20-07-10 07:13 |
Iphone online met vodaphone | MrIpkiss | Archief | 5 | 28-09-07 21:08 |
|
|