iPhone 4 met abonnement discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met wat vragen. Ik heb een Vodafone abonnement wat in december afloopt, alleen is mijn huidige telefoon kapot. Ik wil nu een abonnement ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 met abonnement
Ik zit met wat vragen.
Ik heb een Vodafone abonnement wat in december afloopt, alleen is mijn huidige telefoon kapot. Ik wil nu een abonnement met een iPhone 4 voor een zo laag mogelijke prijs. Dat ik dan tijdelijk een dubbel abonnement heb is geen probleem, maak daar mijn moeder wel blij mee. Zij mag dan mijn extra simkaart hebben zodat ik mijn vodafone kaart in mijn nieuwe iPhone 4 kan doen. Een nieuwe iPhone 4 kopen is ook een optie, maar daar heb ik niet genoeg geld voor liggen... Heb nu zitten zoeken en volgens mij was wireless circle de goedkoopste aanbieder. Zijn er mensen die hier al ervaringen mee hebben? Of weet iemand een goedkopere oplossing. Ik wil de telfoon voor maximaal 200 euro halen... Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben hier nu ook mee in zee gegaan.
De telefoon werkt perfect, het abonnement nog niet geprobeerd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
helaas lees ik dit nu pas. Heb vandaag mijn Iphone 4 binnen gekregen en gister besteld dus wel uiterst tevreden over de service en snelheid.Ik ga voor het abonnement € 39,50 per maand betalen en éénmalig € 64,25 voor de Iphone 4 16 GB.
Ik denk zelf ook een erg goede deal |
|
|||
|
|||
Ik heb ook zitten kijken naar deze aanbieder maar vond dat de internetsnelheid zo laag was (1,8Mb/s down en 800Kb/s upload).
Merk je daar in de praktijk iets van? |
|
|||
|
|||
nee hoor deze is 7,2 das goed te doen... denk dat je ergens anders naar hebt gekeken
kijk ff op www.mobiel-internet.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aankoop iPhone 4 met Vodafone abonnement | Martinoo | Koopinformatie Nederland | 5 | 28-02-11 13:23 |
Iphone 4 los of met abonnement | Meneerx | Koopinformatie Nederland | 3 | 05-10-10 15:41 |
Iphone 4 met abonnement vraagjes | mustiej70 | Odido (T-Mobile) | 33 | 28-09-10 18:11 |
Iphone met KPN abonnement? | Marie76 | KPN | 73 | 02-07-09 21:33 |
Iphone met abonnement | WillyD | Koopinformatie Nederland | 2 | 04-05-08 14:24 |
|
|