Iphone 4 los of met abonnement discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al wat rondgezocht op dit forum en op het internet en heb al soortgelijke topics gevonden maar ik ga TOCH mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 los of met abonnement
Hallo,
Ik heb al wat rondgezocht op dit forum en op het internet en heb al soortgelijke topics gevonden maar ik ga TOCH mijn vraag stellen. Ik zit nu in Belgie voor mijn studie en kom rond februari terug. In februari zou ik graag een Iphone4 aan willen schaffen. Ik verbruik rond de 300 smsjes/belminuten in de maand. Is het dan verstandiger om hier een iphone4 (630 euro) te kopen met een nederlands abonnement (15 euro voor 300 belminuten + 500mb per maand) of kan ik beter een Iphone met abonnement kopen? Alvast bedankt voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen
|
|
|||
|
|||
Ik ga in ieder geval voor los kopen
|
|
|||
|
|||
Maak zelf het rekensommetje maar.
vb vodafone: Los Uk: 499 pond = 585 euro Voda abbo(tvgidsactie): 14,95 (400 tel+sms+web) =14,95 * 24 + 585 = 943,8 T-mobile Iphone abbo: Toestel: 89,95 Abbo: i 300 44,95 per maand = 1078 2 jaar 1168,75 per 2 jaar Maar er zijn vele variaties voor de abbonementen en acties is zelf uitvinden en je keuze tussen nu betalen of elke maand betalen maken is persoonlijke voorkeur net als welke provider je wil.(en of je wel of geen bereik wil ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 met abonnement | Jorco | Overige providers Nederland | 5 | 09-04-11 10:16 |
TomTom navigatie met los toetsenbord | MarkM | iPhone Navigatie | 1 | 04-12-10 12:19 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
Iphone met abonnement | WillyD | Koopinformatie Nederland | 2 | 04-05-08 14:24 |
|
|