Iphone 4 32GB UK Locked discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag gekocht via Ruben3g op dit forum, als simlock vrij. Helaas blijkt deze telefoon gesimlock te zijn. Krijg hem dus niet geactiveerd etc. P.S koop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 32GB UK Locked
Vandaag gekocht via Ruben3g op dit forum, als simlock vrij.
Helaas blijkt deze telefoon gesimlock te zijn. Krijg hem dus niet geactiveerd etc. P.S koop dus niks via deze jongen, zijn pm functie is afgesloten op dit forum en mobiel niet meer te bereiken. Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-08-10 om 20:20. Reden: P.S toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je hem niet opgehaald dan ?? of is die verzonden
|
|
|||
|
|||
Op gehaald, in zijn advertentie stond Simlock vrije iphone, moest nog wel geactiveerd worden. kom thuis sim kaart word niet ondersteund.....
Anyway 500 euro voor de liefhebber. Wel afhalen. |
|
|||
|
|||
ga je toch bij hem langs als je hem hebt opgehaald weet je ook waar die woont toch..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zou hem dan jailbreaken en unlocken of heb je daar geen zin .. Voor deze prijs ga je hem wel verkopen hoor maar dan leg je er zelf wel paar honderd euro op toe
|
|
|||
|
|||
hij is niet geactiveerd, dus dat gaat allemaal niet
en klopt ik lever er 300 op in.... |
|
||||
|
||||
Helaas bleek ruben3g een oplichter te zijn die (achteraf gezien) bekend bleek te zijn op internet als oplichter. Hij heeft helaas, wat vandaag bekend werd bij ons, nog een ander slachtoffer gemaakt op dit forum.
Link naar andere site met meer oplichterspraktijken van deze gebruiker. ruben3g heeft direct een ban gekregen op het forum toen wij als forumleiding hierachter kwamen. Gemeld moet wel worden dat de iphoneclub.nl voor deze zaken niet aansprakelijk gesteld kan worden. Linkje Verzoek aan de topic starter om een 'normale' te koop advertentie te plaatsen voor de iPhone 4. Dit is meer een discussie topic geworden
|
|||
|
|||
Beste Iphoneclub,
Bedankt voor de reactie. Ik zal weer een nieuw topic aanmaken. P.S ik had ook moeten zoeken op internet of die knaap te vertrouwen was. |
|
|||
|
|||
Als iemand weet hoe die jongen zijn tel unlocked krijgt help hem dan even... Zou mooi zijn toch.. Wij zouden ook door de grond zakken bij dit soort dingen..
|
|
||||
|
||||
er waren toch meer mensen met dat probleem, die hebben het kunnen oplossen?
https://forum.iculture.nl/f41/k...dersteund.html zou je niet eerst proberen voordat je hem verkoopt voor 500? |
|
||||
|
||||
Als je firmware 4.0 of 4.0.1 erop hebt staan kan je de iPhone 4 jailbreaken en unlocken. Begin hier.iPhone Jailbreak en Unlock - Jailbreak op iPhoneclub.nl
|
|
||||
|
||||
Ik vraag me idd af of je echt bewust bent opgelicht
Er waren nog een aantal gevallen bekend waar het zelfde probleem voorkwam Check dit topic anders ff en vraag de topicstarter even om hulp https://forum.iculture.nl/f28/i...eert-niet.html Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-08-10 om 20:32. Reden: Dit is geen te koop topic ;) |
|
|||
|
|||
bedankt voor de tips, maar ik heb dus geen bon............ dus dan werkt het al niet.
Of weet iemand hoe ik kan achterhalen of ik een "operator model" heb. Overigens aangezien deze ruben3g bekend staat als oplichter verwacht ik het ergste |
|
||||
|
||||
om te beginnen heb je volgens mij die bon (nog) niet nodig... heb je de topics gelezen? spreek je topicstarters aan en vraag hulp! ik weet zeker dat we met ze alle jou iphone aan de praat moeten krijgen!
|
|
||||
|
||||
Achter op de doos staat een model nummer. Bestaat uit letters en cijfers. Daarmee kan je achterhalen waar de iPhone vandaan komt. Post deze hier maar even.
Gebruik deze link maar even als voorbeeld. Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-08-10 om 20:46. |
|
|||
|
|||
Model MC605B/A
Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-08-10 om 20:50. |
|
||||
|
||||
Dit zou een standaard unlocked UK model moeten zijn.
Mogelijkheid is dat hij er een andere doos bij heeft gedaan. Haal de microsim houder aan de zijkant er eens uit, daar moet een serienummer op staan wat moet overeenkomen met het serienummer achter op de doos. Als dit niet klopt heb je een verkeerde doos erbij gekregen. Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-08-10 om 20:52. |
|
|||
|
|||
ok dan gaan we het proberen via apple....
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
iPhone 1e gen.: Iphone locked? | stocky2 | Unlock [archief] | 3 | 20-04-09 00:52 |
iPhone locked | ringojim | Archief | 3 | 15-07-08 15:29 |
|
|