Iphone 4 32GB UK Locked discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) activatie is stap 1, daarna nog unlock wat niet mogelijk is met 4.0.2...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
activatie is stap 1, daarna nog unlock wat niet mogelijk is met 4.0.2
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
nog niet mogelijk is.... zal er niet hard aan gewerkt worden momenteel?
snap wel dat je daar geen zin heb om op te wachten... |
|
||||
|
||||
terechte opmerking, maar na verschijnen van firmware 4.1 verwacht ik wel weer een jailbreak en unlock tool
|
|||
|
|||
wat ik gehoord heb dat waarschijnlijk pas bij 4.1 komt. En tsjah wanneer zal die gereleased worden.
Ik heb ook een speech gehoord van een directeur, dat als je geen risico's durft te nemen je nooit je lesje leert. Ik heb hier een zeer wijze les uit geleerd. en wijze lessen kunnen veel duurder zijn dan 300 euro. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
weet je trouwens zeker dat firmware 4.0.2 erop zit?
|
|
|||
|
|||
yep, hij starte op in herstel modus en kreeg de user agreement van 4.0.2 bij itunes toen ik ging restoren.
|
|
|||
|
|||
dan heeft ruben3g ook geprobeert terug te flashen naar 4.01. Ik heb ook een 4G met part nummer MC605B/A. Deze is ook een engels sim lock toestel. Begrijp uit jouw verhaal dat bij dit soort toestellen dus geen provider aan vast zit? Die van mij is wel gelukkig 4.01 en zit dus te wachten op een phonebook simkaart.
|
|
|||
|
|||
ah dan heb jij nog mazzel, ik heb pech en niemand wil het toestel kopen ....
|
|
|||
|
|||
heb je het al geprobeerd dan om terug te flashen?
|
|
|||
|
|||
yep, ik krijg de bekende 1004 error na update.
|
|
|||
|
|||
na de update? of voor de dat de iphone gaat updaten? Als het na de update is kan je met tiny umbrella hem uit de herstelmode halen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou hem niet voor een prikkie wegdoen iig, even wachten is gewoon een investering voor later |
|
|||
|
|||
Als het goed is kan 4.1 elk moment uitkomen. Dan is het waarschijnlijk een maand dat de jailbreak uitkomt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ow mensen, iphone is als het goed is weer 4.0.1.
Zie screenshot, kan iemand het bevestigen? |
|
|||
|
|||
Heel goed sjonson, gelukkig dat deze weer draait onder 4.01.
voor de anderen, ik heb de activatie sim besteld bij cdmedia. hier kun je hem krijgen: Apple Iphone 4G :: Iphone 4G Microsim Activatie Card ( Alle Iphones) - Cdmedia - Uw online budget store |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ah heel fijn!
dat zou dus betekenen dat hij alleen nog geactieveerd moet worden met activatie sim en dat je hem dan kunt jailbreaken |
|
|||
|
|||
yep
ik wacht even af of mykie het lukt... |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
iPhone 1e gen.: Iphone locked? | stocky2 | Unlock [archief] | 3 | 20-04-09 00:52 |
iPhone locked | ringojim | Archief | 3 | 15-07-08 15:29 |
|
|