Iphone 4 32GB UK Locked discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is wat ik zie als ik me iphone met tiny umbrella bekijk. Alleen op opgeslagen SHSH zie ik 4.0.2 staan.........
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dit is wat ik zie als ik me iphone met tiny umbrella bekijk. Alleen op opgeslagen SHSH zie ik 4.0.2 staan......
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik verwachtte vandaag de simkaart levering per tnt, maar tot op heden nog niks.
bij mij geeft hij hetzelfde aan. Maar ik zie daar toch 4.01 staan? Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-08-10 om 16:23. |
|
|||
|
|||
ow ben er ondertussen achter dat dit een orang gelocked phone is.
|
|
|||
|
|||
Hoe ben je daar achter gekomen. SimKaart is binnen en werkt erg goed, ik heb hem meteen ook gejailbreaked en unlock gedaan.
|
|
|||
|
|||
Mykie,
Ik had het er toch niet bij laten zitten en via apple uk te horen gekregen dat het een orange phone was, daarna orange gebeld en zij beaamde dat de telefoon verkocht was via orange |
|
||||
|
||||
heren, wat is de status van jullie problemen.
heb je al een activerings-sim kaartje ontvangen, mykie? |
|
|||
|
|||
Heb precies hetzelfde mee gemaakt kleine jan! Alleen ik had dan wel een verkoper die me met alles wou helpen, wat wel heel netjes was.
Heb hetzelfde gedaan als jou, simkaartje van cdmedia besteld en kon gelijk aan het werk met unlocken en jailbreaken. Mocht je daar nog vragen over hebben ofzo, kan je altijd een berichtje sturen.... |
|
|||
|
|||
Ik heb daarnet ook z'n simkaartje besteld, hopelijk komt hij dinsdag binnen.
P.S is het mogelijk om tiny umbrella te draaien op windows 7 ultimate. |
|
|||
|
|||
Mijn iphone draait nu als een zonnetje . Het is al meteen een micro sim phonebook kaartje. Kaartje erin, iphone aansluiten, itunes opstarten en hij activeert deze meteen. Daarna Wi-Fi ingesteld, jailbreak gedaan, unlock en hackivation patch erover heen. KPN simkaart erin en draaien. Ideaal, erg mooi toestel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
64 bit? bedoelde ik eigenlijk
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb er vertrouwen in. Zijn uitdraai van Tiny umbrella zijn dezelfde als de mijne. Hij zit ook weer op 4.01 dus zou allemaal moeten werken.ik denk dat onze telefoons van dezelfde provider komen.
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht de micro sim dinsdag binnen, dus zodra ik hem heb laat ik het weten.
Ik heb er ook alle vertrouwen in.! |
|
|||
|
|||
Bij mij was de simkaart al uit de houder gebroken. Ze hadden hem gestuurd in een bubbeltjes envelop. Moest even vissen in de envelop naar de microsimkaart (ook zo klein ;-))
|
|
|||
|
|||
ik kreeg de melding dat de order al verstuurd was....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar ik verwacht het ook dinsdag. Wel denk ik dat ze het niet via pakket dienst doen.
Eerder gewoon bubble envelop in brievenbus? |
|
|||
|
|||
Het werkt! bedankt allemaal!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
iPhone 1e gen.: Iphone locked? | stocky2 | Unlock [archief] | 3 | 20-04-09 00:52 |
iPhone locked | ringojim | Archief | 3 | 15-07-08 15:29 |
|
|