Geen inzicht in verbruik discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Net overgestapt van een sim abonnement naar een iStart abonnement (had geen keuze, van Iphone 3G naar 4S). Op dag één van mijn nieuw abo. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Geen inzicht in verbruik
Net overgestapt van een sim abonnement naar een iStart abonnement (had geen keuze, van Iphone 3G naar 4S). Op dag één van mijn nieuw abo. stond mijn verbruik al op 0 resterende minuten en bij elk minuut/sms/mb worden kosten verrekend. Helaas kan TM niets doen maar af wachten op het factuur. Tot dan is mij geadviseerd om alleen 'te bellen als het moet, maar je moet het zelf weten'. Lekker duidelijk zijn ze, ze kunnen niet zien wat ik echt verbruik. Hoe kan een bedrijf, laat staan een telecom bedrijf, geen inzicht hebben in het verbruik van haar klanten? ik vind het heel erg slordig en onprofessioneel.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
onduidelijk, t-mobile, verbuik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
|
|