T-mobile simkaart in iphone 4S verbinding weg? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag mijn iphone 4S binnen en ik had de iphone 4 hier voor en heb nu die sim kaart in mijn 4S ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-mobile simkaart in iphone 4S verbinding weg?
Ik heb sinds vandaag mijn iphone 4S binnen en ik had de iphone 4 hier voor en heb nu die sim kaart in mijn 4S gedaan, en elke keer heb ik na zon uur dat dus mijn telefoon 3G (en telefoon verbinding) gewoon weg valt. En dan staat er dus Geen service
Heeft iemand enig idee wat hier tegen te doen is? of zou ik hier voor t-mobile moeten bellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nieuwe sim kaart halen T mobile heeft problemen met de oude sim kaarten...
|
|
|||
|
|||
Ja een nieuwe sim halen, heb ik vanmorgen ook gedaan en het probleem lijkt voorlopig verholpen. Echter valt het me wel op dat het met een sim van tmobile het ontgrendelen veel langer duurt dan met een sim van een andere provider. Dus er is weldegelijk iets aan de hand.
Heb je trouwens al geprobeerd bij instellingen je pincode even uit te zetten en het toestel opnieuw op te starten? |
|
|||
|
|||
Nieuwe sim en vandaag weer problemen enige momentele oplossing is pin code uitzetten en ben ik niet blij mee.
|
|
|||
|
|||
Gisteren nieuwe iPhone 4gs gekregen. Met KPN SIM zelfde probleem: na een half tot een heel uur valt de voice/data verbinding weg. Melding: "geen service".
Ook duurt het erg lang om de SIM te ontgrendelen, soms tot meer dan 5 min "even geduld" in beeld... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iPhone 4 gs besteld bij KPN, met een contractverlenging. Ik heb 'm gisteren via de post thuis gekregen, met een nieuwe SIM omdat ik in mijn 3gs nog een normale SIM had.
De SIM is dus nieuw (altans voor mij). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ontgrendelt helemaal niet! Fijn op zaterdag de 4S krijgen en er niets mee kunnen... |
|
|||
|
|||
Hopelijk komt apple snel met een klever. Nu moet het toch software matig zijn. Kinderziektes.
|
|
|||
|
|||
Dat word dus instellen zonder simpin !!! Net zolang tmobile en kpn een andere simkaart aanbieden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem, op 30 oktober iPhone 4 s gehaald, met aktiveren al problemen omdat de simlock er nog opzat, deze verwijderd na installeren weer erop gezet en inderdaad geen bereik, nu heb ik hem er weer af gehaald en bereik is prima
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had eerst ook dat ik niet kon activeren etc. met mijn T-mobile sim. Heb gelijk een nieuwe gehaald bij de lokale T-shop (was trouwens wel goede service) en toen leken de problemen opgelost. Echter, vanochtend was het signaal weer weggevallen. Heb toen toch maar de sim-pincode verwijderd. Ben benieuwd of hij nu blijft werken. Dit probleem moet trouwens wel bij de iPhone liggen, want T-mobile verzekerde mij dat dit de nieuwste sim was.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem: Als ik mijn iPhone4S aandoen (Tmobile) duurt het unlocken 1 minuut of langer en na een uur en op sommige plekken zelfs al na 10 minuten valt de verbinding compleet weg : "geen service". Ik lees hierover om je simpin te verwijderen? Moet ik een nieuwe Tmobile simkaart halen?
|
|
|||
|
|||
Heb precies hetzelfde probleem. Gisteren de 4s gehaald, en duurde een eeuwigheid voordat hij überhaupt contact had.
Hoe haal je de simpin eraf? |
|
|||
|
|||
Blijkbaar moet je dan je simkaart in een oude toestel doen, en dan de simpin eraf halen. Maar het is belachelijk dat je voor een iphone4 OPVOLGER je simpin eraf moet halen om een werkende iPhone4S te hebben. Ik vraag maandag een nieuwe simkaart aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met simkaart verbinding | Flush | iPhone algemeen | 1 | 13-04-11 20:59 |
iphone 4 verbinding valt steeds weg | bzb | iPhone algemeen | 2 | 11-08-10 14:11 |
Wi-Fi verbinding valt weg iPhone 2g. | Serafijn | Wi-Fi | 4 | 16-12-09 12:50 |
Simkaart valt weg | cerikx | iPhone algemeen | 4 | 29-07-09 14:59 |
|
|