Probleem met simkaart verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 4 op firmware 4.0.1 geunlocked en gejailbreakt , maar als ik mijn microsim van Base erin steek heeft het gewoon geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met simkaart verbinding
Ik heb mijn iphone 4 op firmware 4.0.1 geunlocked en gejailbreakt , maar als ik mijn microsim van Base erin steek heeft het gewoon geen bereik. Het systeem herkent de simkaart wel , maar ik heb maar 1 streepje bij de verbinding en als ik wil bellen gaat het niet. Ik weet nu niet waaraan het zou kunnen liggen ik heb nochtans een aantal keren terug gejailbreakt en geunlocked en nog steeds hetzelfde probleem. Het probleem ligt ook niet aan mijn simkaart , dat hebben ze bij base ook bevestigd...
ps: even voor de duidelijkheid ; dit is niet hetzelfde probleem als de meesten die wel kunnen bellen en smsen maar dat hun bereik wegvalt door de death grip.. Iemand die me kan helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem met 3gs
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met bluetooth verbinding tomtom | martinvanzurk | iPhone Navigatie | 3 | 11-02-11 18:45 |
Probleem met verbinding............ | jvk00 | Overige providers Nederland | 11 | 17-09-10 17:10 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 16:09 |
Unlocken dmv rebel simkaart krijg ik geen internet verbinding | vinstylo | Archief | 1 | 19-04-09 23:08 |
probleem met simkaart | timucin | Archief | 3 | 20-11-08 23:30 |
|
|