//

Probleem met simkaart verbinding

Probleem met simkaart verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 4 op firmware 4.0.1 geunlocked en gejailbreakt , maar als ik mijn microsim van Base erin steek heeft het gewoon geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-10, 14:09
Flush Flush is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Exclamation Probleem met simkaart verbinding

Ik heb mijn iphone 4 op firmware 4.0.1 geunlocked en gejailbreakt , maar als ik mijn microsim van Base erin steek heeft het gewoon geen bereik. Het systeem herkent de simkaart wel , maar ik heb maar 1 streepje bij de verbinding en als ik wil bellen gaat het niet. Ik weet nu niet waaraan het zou kunnen liggen ik heb nochtans een aantal keren terug gejailbreakt en geunlocked en nog steeds hetzelfde probleem. Het probleem ligt ook niet aan mijn simkaart , dat hebben ze bij base ook bevestigd...

ps: even voor de duidelijkheid ; dit is niet hetzelfde probleem als de meesten die wel kunnen bellen en smsen maar dat hun bereik wegvalt door de death grip..

Iemand die me kan helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-11, 19:59
matthi2609 matthi2609 is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: lummen
Berichten: 2
Standaard

Zelfde probleem met 3gs
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem met bluetooth verbinding tomtom martinvanzurk iPhone Navigatie 3 11-02-11 17:45
Probleem met verbinding............ jvk00 Overige providers Nederland 11 17-09-10 16:10
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 15:09
Unlocken dmv rebel simkaart krijg ik geen internet verbinding vinstylo Archief 1 19-04-09 22:08
probleem met simkaart timucin Archief 3 20-11-08 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.