//

probleem met bluetooth verbinding tomtom

probleem met bluetooth verbinding tomtom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zins kort een gs3 en kon met een abonnement van t-mobile gewoon mijn gs3 en tomtom in combinatie gebruiken om handsfree te bellen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-10, 23:31
martinvanzurk martinvanzurk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard probleem met bluetooth verbinding tomtom

Ik heb zins kort een gs3 en kon met een abonnement van t-mobile gewoon mijn gs3 en tomtom in combinatie gebruiken om handsfree te bellen.
Dat geen fantastisch tot het moment dat ik een internet web and walk nam bij t-mobile, daarna kon mijn gs3 geen verbinding meer maken met mijn tomtom.
mijn tomtom zag wel mijn gs3 maar mijn gs3 zag niet mijn tomtom, vreemd ik bellen met T-mobile en vroeg hen waarom dat niet meer ging. Kreeg een vreemd antwoord van dat het nooit mogelijk was geweest. ik antwoordde dat ,dat wel zo geweest was voor ik mij toestel gereset had voor mijn web and walk abonnement. T-mobile zij dat dat niet kon. Maar ik vermoedt dat er een bestand is mee gestuurd om dat te blokkeren. Lekker dan. Voel me in de maling genomen door T-mobile.
VRAAG aan jullie:hebben meerdere dit probleem of is er een oplossing
groeten Martin van Zurk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-10, 00:02
lexie_1 lexie_1 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 66
Standaard

MOet jeje Tom tom niet een een 'waarneembaar' mode zetten om hem te kunnen detecteren met je iphone?
  #3  
Oud 08-04-10, 22:05
martinvanzurk martinvanzurk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

bedankt voor je reactie maar dit heb ik geprobeerd maar dat werkt ook niet.
nee T-mobile heeft er iets op gezet. zins ik web and walk heb wrkt het niet mer daar voor wel dus. bedankt T-mobile.
  #4  
Oud 11-02-11, 18:45
martinvanzurk martinvanzurk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 3
Standaard

heb het gevonden, moest mijn tomtom reseten. dus het werkt weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met simkaart verbinding Flush iPhone algemeen 1 13-04-11 20:59
Probleem met verbinding............ jvk00 Overige providers Nederland 11 17-09-10 17:10
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro cookmen iPhone algemeen 6 19-07-10 13:13
Probleem met tomtom carkit Jeroentje83 iPhone Navigatie 6 03-06-10 22:36
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 16:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.