//

Probleem met verbinding............

Probleem met verbinding............ discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) [SIZE=2]Mijne heren, mischien weet iemand de oplossing of oorzaak van mijn probleem. Ik heb vaak dat de verbinding wegvalt, dan heb ik geen netwerk verbinding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-02-08, 22:56
jvk00 jvk00 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard Probleem met verbinding............

[SIZE=2]Mijne heren, mischien weet iemand de oplossing of oorzaak van mijn probleem.

Ik heb vaak dat de verbinding wegvalt, dan heb ik geen netwerk verbinding van mijn provider.maar na een tijdje komt het weer terug ,maar als ik dan bel valt de verbinding weer weg en verbreekt de verbinding dus weer met bellen,vandaag een schone installatie gedaan van de software.
Dat leverde blijkbaar geen resultaat op. soms doet ie het wel goed en soms niet.
Ik heb ook al een andere simkaart geprobeert van orange ,maar dat mocht niet baten.

[SIZE=2]1.13 otb bootloader 4.6[/SIZE]
[SIZE=2]Provider:Telfort
[/SIZE]
Wie helpt mij dit dilemma op te lossen.
alvast bedankt.

[SIZE=2]JvK.
[/SIZE][/SIZE]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-08, 12:39
Doosje Doosje is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard Signaal / gesprek valt weg

hallo allemaal,
ik heb sinds kort een iphone en heb heel af en toe problemen met het apparaat.
De iphone is geflashed, ik heb de modem firmware 04.04.05_G en de 4.6 bootloader.
Mijn provider is 'ben' (der effe niet?) maar gaat via het netwerk van t-mobile.
Het probleem wat ik dus heb is dat de iphone heel af en toe een gesprek 'verliest' en als ik dan snel kijk naar mijn signaalbalk dan zie ik dat ie dus helemaal geen signaal meer heeft.
Op het moment dat ik ga bellen (en wanneer ik ook maar kijk) heb ik dus vol signaal dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

Heeft iemand misschien een tip, of iets wat ik kan proberen om te kijken of het op te lossen is?
  #3  
Oud 07-04-08, 21:44
Doosje Doosje is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb teruggeflasht naar de 3.9 met bootneuter, maaqr dat lijkt het ook niet op te lossen
iemand nog een andere tip ?
  #4  
Oud 08-04-08, 17:44
Domi's schermafbeelding
Domi Domi is offline
• iOS 11.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem soms, heb de search gebruikt maar niets concreet voor kunnen vinden.
In eerste instantie met 1.1.3 bootloader 3.9, heb daarna "clean" upgrade naar 1.1.4 gedaan, met hetzelfde resultaat.
Provider is net zoals bij topicstarte T-Mobile.

Ben benieuwd of iemand een verklaring cq oplossing hiervoor heeft.
  #5  
Oud 08-04-08, 17:49
Doosje Doosje is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Eindelijk iemand die het ook heeft, ik dacht al dat ik de enige was.
Ik had wel al een boel gelezen over 'slecht signaal', maar dit is 'andere koek' (vind ik zelf)
  #6  
Oud 08-04-08, 18:44
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Dit probleem ondervond ik ook met een Nokia N70 en Motorola Razr. Met de iPhone maar 1 keer gehad.
Ook m'n vriendin heeft T-Mobile, ook haar vorige mobiel had er last van, een Samsung.
Ik concludeer er maar uit dat het gewoon aan de provider ligt en niet aan de iPhone. Die werkt bij mij top! Heb'm vandaag eens geflashed naar 4.6. Eens zien wat het "verschil" nou echt is.
  #7  
Oud 09-04-08, 14:11
Domi's schermafbeelding
Domi Domi is offline
• iOS 11.2
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 23
Standaard

Heb er met mijn vorige telefoon geen last mee gehad en gebruik al jaren T-Mobile. Ik heb soms ook het vermoeden dat dit euvel zich alleen voordoet tijdens bellen naar mobiele nummers.

Laatst gewijzigd door Domi; 09-04-08 om 15:43.
  #8  
Oud 09-04-08, 14:14
Doosje Doosje is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Nou, ik heb het ook gehad met het bellen naar een vast nummer.
Ik heb al een boel geprobeerd, maar niks liijkt te helpen.

Is er hier niet iemand die ons wat kan helpen met debuggen en plaatsen waar de logfiles staan ?
  #9  
Oud 06-09-08, 12:25
dickdonker dickdonker is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

ik heb dit probleem ook sinds donderdag ik heb niks gedownload of wat dan ook! is hier al wat tegen gevonden? want bellen wordt echt onmogelijk gemaakt met dit probleem.

hoop dat er snel een oplossing is
  #10  
Oud 06-09-08, 12:36
dickdonker dickdonker is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

heb je hier al een oplossing voor gevonden? ik heb sinds kort het zelfde probleem? dit is een drama

ik hoor het graag.
  #11  
Oud 06-09-08, 18:18
bootster bootster is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard

Hier nog iemad met het probleem sins kort.
Het laatste wat ik heb gedaan op me iphone was een installatie van kate. Ik draaide firmware 2.01 ik heb opnieuw 2.01 geinstalleerd, werkte niet. Ik zit nu op 2.02 maar heb nog steeds het probleem.

iemand???
  #12  
Oud 17-09-10, 17:10
beepje2305 beepje2305 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard verbreken telefoongesprek

Hallo, Ik heb sinds kort een Iphone 16 g. Mijn provider is Telfort. ik heb ook het probleem dat tijdens een telefoongesprek na ongeveer 3 a 4 min. de iphone gelockt wordt. Althans daar lijkt het op. Het witte apple icoontje verschijnt en pas na 1 min. is mijn telefoon weer te gebruiken. Telefoongesprek is verbroken en ik moet opnieuw bellen. Daarna gebeurt het weer. Ik stop alle applicaties maar dat mag ook niet baten. Wie weet er nog een goede oplossing.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met simkaart verbinding Flush iPhone algemeen 1 13-04-11 20:59
3g verbinding ben probleem Colburners Overige providers Nederland 0 04-04-11 23:39
probleem met bluetooth verbinding tomtom martinvanzurk iPhone Navigatie 3 11-02-11 18:45
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 16:09
Probleem verbinding met iPhone 3G 16 GB (zowel op iPhone als tethering) RATBORG Odido (T-Mobile) 1 19-08-09 12:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.