Probleem met tomtom carkit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een eerste generatie Iphone, en ik heb de Tomtom software geïnstaleerd. Ik heb vandaag de Tomtom carkit binnen gekregen en wou hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met tomtom carkit
Hallo,
Ik heb een eerste generatie Iphone, en ik heb de Tomtom software geïnstaleerd. Ik heb vandaag de Tomtom carkit binnen gekregen en wou hem gelijk gaan proberen. Nu is het probleem dat als ik mijn bluetooth op mijn Iphone aanzet, hij wel naar apparaten gaat zoeken maar de carkit niet kan vinden, Ik heb alles aangesloten zoals het hoort. Ik baal hier goed van. Kan iemand mij helpen? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2: staat je carkit aan? 3: heb je de tomtom carkit app gedownload? Moet lukken, doen het perfect. Suc6 |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie!
Ik heb de Iphone nog niet zo lang en heb nog geen appstore account. Nu wilde ik er zojuist een aanmaken om de app te downloaden maar om een account aan te maken heb je een creditcard voor nodig, en die heb ik niet... Is er ook een andere manier? Bedankt! |
|
|||
|
|||
En zou het niet zo moeten zijn dat mijn iphone de carkit via bluetooth sowieso zou moeten kunnen vinden? Ook zonder de app...
|
|
|||
|
|||
Ik heb het voor elkaar gekregen een account aan te maken zonder creditcard ik heb de app gedownload en meteen maar weer even in de auto gesprongen, maar helaas weer niet, de app geeft aan ''Not Docked'' terwijl ik de stekker gewoon in de sigarettenaansteker heb zitten, er brand ook een lampje... Snap er echt helemaal niks van Als mijn telefoon naar andere apparaten zoekt is het Bluetooth icoontje ook grijs...
Iemand een idee??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat ik de carkit maar retour stuur Laatst gewijzigd door Jeroentje83; 03-06-10 om 23:06. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit | Enjee | iPhone Navigatie | 9 | 07-06-11 23:37 |
Probleem synchronisatie carkit TomTom | ronniew | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 31-05-10 20:15 |
Werkt Carkit TomTom met nieuwe generatie iPhone | appelman | Archief | 1 | 23-04-10 17:47 |
Werkt Tomtom carkit ook met Navigon APP? | annepaulus | Archief | 1 | 12-10-09 14:36 |
|
|