//

Probleem met tomtom carkit

Probleem met tomtom carkit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een eerste generatie Iphone, en ik heb de Tomtom software geïnstaleerd. Ik heb vandaag de Tomtom carkit binnen gekregen en wou hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-06-10, 21:30
Jeroentje83 Jeroentje83 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard Probleem met tomtom carkit

Hallo,

Ik heb een eerste generatie Iphone, en ik heb de Tomtom software geïnstaleerd. Ik heb vandaag de Tomtom carkit binnen gekregen en wou hem gelijk gaan proberen. Nu is het probleem dat als ik mijn bluetooth op mijn Iphone aanzet, hij wel naar apparaten gaat zoeken maar de carkit niet kan vinden, Ik heb alles aangesloten zoals het hoort. Ik baal hier goed van. Kan iemand mij helpen?

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-10, 22:42
kenotte kenotte is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroentje83 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb een eerste generatie Iphone, en ik heb de Tomtom software geïnstaleerd. Ik heb vandaag de Tomtom carkit binnen gekregen en wou hem gelijk gaan proberen. Nu is het probleem dat als ik mijn bluetooth op mijn Iphone aanzet, hij wel naar apparaten gaat zoeken maar de carkit niet kan vinden, Ik heb alles aangesloten zoals het hoort. Ik baal hier goed van. Kan iemand mij helpen?

Bedankt!
1: heb je wel je bluetooth op je iphone aangezet?
2: staat je carkit aan?
3: heb je de tomtom carkit app gedownload?

Moet lukken, doen het perfect. Suc6
  #3  
Oud 02-06-10, 23:21
Jeroentje83 Jeroentje83 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor je reactie!
Ik heb de Iphone nog niet zo lang en heb nog geen appstore account. Nu wilde ik er zojuist een aanmaken om de app te downloaden maar om een account aan te maken heb je een creditcard voor nodig, en die heb ik niet... Is er ook een andere manier?


Bedankt!
  #4  
Oud 02-06-10, 23:32
Jeroentje83 Jeroentje83 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

En zou het niet zo moeten zijn dat mijn iphone de carkit via bluetooth sowieso zou moeten kunnen vinden? Ook zonder de app...
  #5  
Oud 03-06-10, 00:21
Jeroentje83 Jeroentje83 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het voor elkaar gekregen een account aan te maken zonder creditcard ik heb de app gedownload en meteen maar weer even in de auto gesprongen, maar helaas weer niet, de app geeft aan ''Not Docked'' terwijl ik de stekker gewoon in de sigarettenaansteker heb zitten, er brand ook een lampje... Snap er echt helemaal niks van Als mijn telefoon naar andere apparaten zoekt is het Bluetooth icoontje ook grijs...

Iemand een idee???
  #6  
Oud 03-06-10, 22:05
kenotte kenotte is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroentje83 Bekijk bericht
Ik heb het voor elkaar gekregen een account aan te maken zonder creditcard ik heb de app gedownload en meteen maar weer even in de auto gesprongen, maar helaas weer niet, de app geeft aan ''Not Docked'' terwijl ik de stekker gewoon in de sigarettenaansteker heb zitten, er brand ook een lampje... Snap er echt helemaal niks van Als mijn telefoon naar andere apparaten zoekt is het Bluetooth icoontje ook grijs...

Iemand een idee???
je moet even in de instellingen laten zoeken naar een bluetooth device en dan verbinden met elkaar.
  #7  
Oud 03-06-10, 22:36
Jeroentje83 Jeroentje83 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenotte Bekijk bericht
je moet even in de instellingen laten zoeken naar een bluetooth device en dan verbinden met elkaar.
Ik weet dat het zo zou moeten werken, ik moest vanavond even weg +/- een half uur rijden en hij heeft vanaf dat ik thuis weg reed totdat ik aankwam gezocht maar niks gevonden Volgens mij is er iets niet goed met dat ding... Toen ik voor het stoplicht stond te wachten, vond mijn iphone wel in een keer 2 parrots van de auto's die om mij heen stonden, maar geen tommie
Denk dat ik de carkit maar retour stuur

Laatst gewijzigd door Jeroentje83; 03-06-10 om 23:06.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit Enjee iPhone Navigatie 9 07-06-11 23:37
Probleem synchronisatie carkit TomTom ronniew iPhone accessoires en onderdelen 15 31-05-10 20:15
Werkt Carkit TomTom met nieuwe generatie iPhone appelman Archief 1 23-04-10 17:47
Werkt Tomtom carkit ook met Navigon APP? annepaulus Archief 1 12-10-09 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.