iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn iphone 4 overgezet naar iOS 4.3. Nu vindt mijn tomtom carkit de iphone plotseling niet meer. Bluetooth geeft aan geen verbinding te hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit
Vandaag mijn iphone 4 overgezet naar iOS 4.3. Nu vindt mijn tomtom carkit de iphone plotseling niet meer. Bluetooth geeft aan geen verbinding te hebben met de carkit.
Heel graag tips!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hier Ook last van. Sinds jailbreaken van 4.3.1 met redsnow werkt bij mij carkit ook niet meer moet telefoon dan resetten ( herstel netwerkinstelingen )
|
|
|||
|
|||
Idem hier.
Ik heb een 3Gs met 4.3.3. Vanaf ik de TomTom carkit in de sigaretten aansteker steek, krijg ik soms onmiddellijk soms na 10 minuutjes de melding: Opladen niet ondersteunt met dit accesoire. |
|
|||
|
|||
ook ik heb verschillende problemen met de carkit. met mijn vorige 3GS nooit problemen gehad en nu elke keer de melding dat dit ding niet geschikt is voor deze iphone. Hij laadt wel op maar ik kan hem ook niet koppelen via bluetooth. Ik druk toch steeds de juiste pincode in. Maar toch de melding dat ik de juiste pin moet nemen..
|
|
|||
|
|||
Gisteren een nieuwe TomTom carkit gekocht en meteen werkte alles hoe het hoort.
lag in mijn geval dus zeker niet aan de IOS. oude gaat komende week terug naar TomTom in garantie. |
|
|||
|
|||
Hey Luitjes,
Ik heb hetzelfde probleem, sinds ik boven de 4.0 IOS zit. Corne64 dit duidt dus duidelijk op een IOS probleem in combinatie met een hardware probleem vanaf tomtom zijde. De tomtom carkits die namelijk op dit moment verkocht worden staat duidelijk bij tomtom carkit iphone 4. Het zou dus simpel weg betekenen dat de mensen die een wat oudere iphone hebben een nieuwe carkit moeten kopen. Ik vertik dat iig. Ik heb het idee dat er in de nieuwere updates van appel een update is gedaan voor het bluetooth apperaat (wat overigens al op een andere frequentie zit, ivm het verkopen van bluetooth sync apps en eigen headsets van apple) Ik gebruik de navigatie niet superveel en ben er sinds een paar maanden achter dat hij loopt te *****n, ik dacht dat het aan de telefoon lag en heb daarom mijn tel geupdate naar de 4.3.3 en kan de carkit nu helemaal niet vinden. Ik ga iig verhaal halen bij een htc store! En ik mag over twee maanden een nieuwe telefoon uitzoeken omdat mijn abbo dan is afgelopen. Ik kan jullie iig wel vast vermelden dat het GEEN IPHONE meer word! Maar een Samsung Galaxy S2. Ben ik iig van al dat gezeur af Iemand nog een tomtom iphone carkit kopen |
|
|||
|
|||
Citaat:
En, Bluetooth zit niet op één frequentie maar op tientallen. Dat komt omdat Bluetooth FHSS (Frequency Hopping Spread Spectrum) gebruikt. Dus, wat je daar postuleert is klinkklare onzin |
|
|||
|
|||
En hoe verklaar je dan dat een iphone met geen enkel ander toestel verbonden kan worden om een bestandsoverdracht tot stand te brengen? Behalve met een andere iphone of ipad, ipodtouch
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wat een carkit betreft ondersteund de iPhone wél de HFP 1.5 en PABP profielen. |
|
|||
|
|||
nou als ik het zo hoor dan heb jij een antwoord voor ons probleem !! Laat maar horen !!
|
Labels |
4.3;tomtom;carkit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met tomtom carkit | Jeroentje83 | iPhone Navigatie | 6 | 03-06-10 22:36 |
Probleem synchronisatie carkit TomTom | ronniew | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 31-05-10 20:15 |
Werkt Carkit TomTom met nieuwe generatie iPhone | appelman | Archief | 1 | 23-04-10 17:47 |
Werkt Tomtom carkit ook met Navigon APP? | annepaulus | Archief | 1 | 12-10-09 14:36 |
|
|