Werkt Carkit TomTom met nieuwe generatie iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik overweeg de carkit te kopen van TomTom. Nu vraag ik mij echter af of de volgende iPhone hier ook op past, die mogelijk in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik overweeg de carkit te kopen van TomTom. Nu vraag ik mij echter af of de volgende iPhone hier ook op past, die mogelijk in juni/juli uitkomt. Ik meen dat met de EU was afgesproken dat alle mobiele telefoons in de toekomst mini-usb krijgen, in plaats van de huidige poorten van de iPhone. Nu hoor ik daar niemand meer over.
|
|
|
![]() |
|
![]() Aangezien de nieuwe iPhone nog niet uit is, is hier niks over te zeggen. Beste is tegen die tijd met TomTom zelf contact op te nemen.
Aangezien niemand hier op dit moment iets over kan zeggen gaat er een slotje op.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe TomTom carkit voor iPhone 4 in aantocht | Granny Smith | Chat en geruchten | 24 | 11-03-11 17:31 |
Carkit TomTom werkt niet | josiposi | iPhone Apps | 1 | 22-04-10 13:27 |
Werkt Tomtom carkit ook met Navigon APP? | annepaulus | Archief | 1 | 12-10-09 13:36 |
|
|