Nieuwe TomTom carkit voor iPhone 4 in aantocht discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) TomTom levert momenteel een plastic blokje om je iPhone 4 te gebruiken in de car kit die nu leverbaar is voor bijna 100 euro. Binnenkort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe TomTom carkit voor iPhone 4 in aantocht
TomTom levert momenteel een plastic blokje om je iPhone 4 te gebruiken in de car kit die nu leverbaar is voor bijna 100 euro. Binnenkort - zo is mij verteld - komt TomTom met een geheel nieuwe car kit, bestemd voor de iPhone 4 die ook technisch verbeterd is. Dus misschien ff wachten...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bron?.....
|
|
||||
|
||||
En ik ben sinterklaas
|
|
|||
|
|||
De iPhone 4 heeft geen Tomtom carkit nodig!
De A-GPS set is perfect om zonder versterkers te functioneren. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Misschien ligt dat aan jouw toestel? Ik heb 2 weken lang door de kleinste smalle straatjes van Barcelona kunnen navigeren zonder één enkel probleem. En dus los in mijn handen, zonder carkit he.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de nieuwste Tomtom carkitt gisteren gekocht en deze gaat weer rettour want deze is identiek als zijn voorhanger want deze had ik al - enkelt andere doosje eromheen en dat kleine blokje zit er wel in maar wel 20 euro duurder dan zijn voorhanger.Dus speciaal voor Iphone 4 is grote onzin...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
He jongens, als je de carkit al hebt gekocht voor een 3
en je hebt nu de 4 ga dan eens gewoon aar deze site : TomTom, portable GPS car navigation systems kost niks en dan past hij weer. Slim he vergeleken met gelijk een nieuwe kopen |
|
||||
|
||||
Eeuhm, dat van dat linkje staat ook al in de openingspost...
|
|||
|
|||
Sorry overheen gelezen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(staat op de verpakking dat ie ook werkt met iphone 4 in hoeverre dat waar is weet ik niet) is trouwens ook van tomtom zelf geloof ik |
|
|||
|
|||
jep hij is er al een tijdje speciaal voor iphone 4, tis een net iets anders doosje
|
|
|||
|
|||
Doosje is inderdaad anders maar product erin is exact het zelfde maar dan wel stuk duurder...
|
|
||||
|
||||
Werkt wel blijkt, stinken er toch weer een paar in
|
|
||||
|
||||
En voor de iPhone 5 krijgen we een tube TomTom kit, zo dat deze ook weer past. Schandalig dat TT voor deze optie heeft gekozen. Maak gewoon een goede passende voor de iPhone 4.
|
|||
|
|||
Is maar goed dat tomtom niet voor elke iphone een carkit uitbrengt anders ben je met het abonnement verlengen elke keer de klos! Ik heb een iphone 4 met TT carkit met gratis geleverd blokje en hij doet het perfect!! Dus wat zeuren we nou toch allemaal!
|
|
|||
|
|||
Heb je echt een TT carkit nodig?
Met mijn oude HTC kon ik volstaan met een active Brodit houder aan mijn dashboard en dan kon ik gewoon mbv TT navigeren. Kan een iPhone dit niet? -Misschien moet ik nog even wachten met de aanschaf van 2 iPhone4 toestellen- PS. en ik gebruik dan de interne GPS sensor van de HTC. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik gebruik de interne GPS van de iPhone 4, niet eens met een raam houder maar in de bekerhouder in de midden console, en nooit problemen gehad.
|
|||
|
|||
Pff.. Thnx, Ik was al bang dat ik zo'n ugly zuignap tegen het raam moest gaan gebruiken, terwijl de carkit netjes is weggewerkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkt Carkit TomTom met nieuwe generatie iPhone | appelman | Archief | 1 | 23-04-10 17:47 |
|
|