//

Prijsverlaging iPhone 4?

Prijsverlaging iPhone 4? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-09-10, 12:01
Mick34 Mick34 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard Prijsverlaging iPhone 4?

De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Ik wil heel graag de iPhone 4 bestellen, maar weiger de bedragen te betalen die T-Mobile nu vraagt. Ik hoop dat Vodafone heel snel de iPhone 4 gaat aanbieden.......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-10, 12:07
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

ik denk dat het pas gaat gebeuren als andere providers de iPhone 4 in Nederland gaat verkopen, of net zoals bij de vorige iPhone's als het nieuwe model er is
  #3  
Oud 07-09-10, 13:49
snellejelle1985's schermafbeelding
snellejelle1985 snellejelle1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Echt ( Limburg )
Berichten: 67
Standaard

de 3gs heeft ook geld gekost tot nu toe, of alleen bij hele dure abonnementen van boven de 45 euries....

denk dat dit nog wel een jaartje duurt zo
  #4  
Oud 07-09-10, 14:26
Crazydriver Crazydriver is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Wateringen
Berichten: 21
Standaard

Dat komt dan wel ff mooi uit voor mij, in de zomer loopt pas me abbo af
Maar goed, kan nou me lekker inlezen over de nieuwe iphone.
Dus komt op zich wel goed uit.
  #5  
Oud 07-09-10, 20:23
mouse1277 mouse1277 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 22
Standaard

zolang er veel schaarste/vraag is en weinig concurrentie gaan de prijzen echt niet omlaag.
  #6  
Oud 08-09-10, 01:03
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mick34 Bekijk bericht
De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Ik wil heel graag de iPhone 4 bestellen, maar weiger de bedragen te betalen die T-Mobile nu vraagt. Ik hoop dat Vodafone heel snel de iPhone 4 gaat aanbieden.......
Ik verwacht niet dat Voda onder de prijs van T-Mob gaat zitten. Ik geloof niet dat T-Mob nou een hele dure provider is.
  #7  
Oud 08-09-10, 01:26
Ducktape Ducktape is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Belgie
Berichten: 60
Standaard

Lijkt me ook nogal ster. Gezien de afgelopen jaren dit ook nooit gebeurd is, waarom nu de vraag nog steeds groter dan het aanbod is wel?
  #8  
Oud 09-09-10, 22:03
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

[quote=Mick34;554845]De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Een jaartje ofzo, tot de Iphone 5 er is.

Laatst gewijzigd door zackary; 09-09-10 om 22:06.
  #9  
Oud 09-09-10, 22:05
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mick34 Bekijk bericht
De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Ik wil heel graag de iPhone 4 bestellen, maar weiger de bedragen te betalen die T-Mobile nu vraagt. Ik hoop dat Vodafone heel snel de iPhone 4 gaat aanbieden.......
Koop dan een simlockvrije in Belgie en neem een sim-only kaartje, dan ben je goedkoper uit als bij T-Mobile. En je hebt overal bereik!

Als dat nog te duur is naar je zin, zie er dan vanaf en neem een goedkoop
nokia'tje
  #10  
Oud 10-09-10, 13:22
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mick34 Bekijk bericht
De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Ik wil heel graag de iPhone 4 bestellen, maar weiger de bedragen te betalen die T-Mobile nu vraagt. Ik hoop dat Vodafone heel snel de iPhone 4 gaat aanbieden.......

Dat zou nog wel eens een tijdje kunnen gaan duren. Kijk naar hoe het met de 3G en de 3Gs ging bijvoorbeeld. En kijk bijvoorbeeld eens bij ivoordeel.nl met een Vodafone abbo, ze zijn nog best aan de prijs, dus of je nu moet gaan zitten wachten....?
Ik denk dat als je toch erg graag een iPhone4 wilt, je er toch echt aan zult moeten geloven. En als je het geld bijvoorbeeld niet hebt, gewoon lekker doorsparen en hem uiteindelijk jezelf alsnog cadeau doen.
  #11  
Oud 10-09-10, 15:58
japanserodeleger japanserodeleger is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 42
Standaard

Voorlopig niet gast, duurt zeker wel een maand of 10 a 11. Dan kun je alvast sparen.
  #12  
Oud 10-09-10, 17:08
vsb focus vsb focus is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

prijzen van apple zakken maar zeer zelde.
  #13  
Oud 10-09-10, 17:14
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

Vandaag gehoord dat het alleenrecht van T-Mobile Duitsland is opgeheven en Nederland volgt spoedig. Dan kan iedereen gewoon de 4 kopen zonder abonnement. Of hij daardoor goedkoper wordt is nog de vraag. Maar wel simlockvrij mag ik aannemen. Neem je er een sim-only bij, dan zijn de kosten in totaal wel aanmerkelijk lager, toch.
  #14  
Oud 10-09-10, 17:54
vsb focus vsb focus is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Ja dan kom je in een ander verhaal he, dat is geen verlaging door apple maar een koppel aankoop hé
  #15  
Oud 10-09-10, 18:09
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

Al met al denk ik dat je telefoonverbruik (toestel + abonnement) dan wel goedkoper zal gaan worden. Er komt meer concurrentie, dus prijsverlaging. Dit artikel stond trouwens in NRC van vandaag.
  #16  
Oud 11-09-10, 12:12
Kawouter Kawouter is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik weet zo net niet of dat allemaal wel goedkoper is met een sim only. Volgens mij kom je met een sim only inclusief obeperkt internet toch ook alweer snel uit op 20 euro in de maand. Dat is 10 euro onder het abo van t-mobile. Dan heb je de iphone er nooit uit in 2 jaar.
  #17  
Oud 25-09-10, 00:02
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Ik verwacht dat gaat gebeuren rond 3 a 6 maanden voor de nieuwe iPhone uitkomt of juist erna, want nu vindt je de 3GS gratis bij abbonementen van 29,95 en 2 jaar geleden precies nam ik een abbonement op de 3G met KPN en die was gratis, 32,50 eerste 3 maanden en rest van periode meestal ongeveer 27,50.
  #18  
Oud 25-09-10, 00:06
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Als de iPhone 5 uitkomt of later.
Maar zeker niet eerder
  #19  
Oud 06-10-10, 15:25
McQ McQ is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Bekijk bericht
Als de iPhone 5 uitkomt of later.
Maar zeker niet eerder

nee inderdaad. tot die uitkomt is het gewoon uitmelken
  #20  
Oud 07-10-10, 16:15
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

Dit las ik vandaag op Nu.nl:



AMSTERDAM – Apple komt begin volgend jaar met een nieuwe iPhone. Het nieuwe toestel moet de concurrentie met de Androidtelefoons van Google op scherp zetten.
Dat melden bronnen tegenover de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal.
De nieuwe iPhone zou in het eerste kwartaal van 2011 gelanceerd worden in de Verenigde Staten. Het toestel zou dan verkocht worden door Verizon, een provider in de VS. Dat is opmerkelijk omdat Apple al drie jaar een exclusief contract heeft met AT&T.
Concurrentie
Ondanks de verwachting dat Apple dit jaar veertig miljoen iPhones zal verkopen, voelt het bedrijf volgens de bronnen de druk van Google, dat met verschillende fabrikanten smartphones op de markt brengt, uitgerust met het besturingssysteem Android.
In de VS zet Verizon, de beoogde aanbieder van de nieuwe iPhone, zwaar in op Android. Met het nieuwe contract zou Apple de ‘strijd’ met Google op scherp willen zetten.
De nieuwe iPhone zou veel weg hebben van de iPhone 4 die dit jaar gelanceerd werd.

Alleen al dit bericht/gerucht zal de prijs van de iPhone 4 onder druk zetten. Let op mijn woorden; dit toestel zal nu binnenkort goedkoper gaan worden! [FONT=&quot]
[/FONT]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prijsverlaging iPod classic door komst iPhone? teusz84 Archief 3 04-03-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.