//

Prijsverlaging iPhone 4?

Prijsverlaging iPhone 4? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Alleen al dit bericht/gerucht zal de prijs van de iPhone 4 onder druk zetten. Let op mijn woorden; dit toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-10-10, 15:34
axestream's schermafbeelding
axestream axestream is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht

Alleen al dit bericht/gerucht zal de prijs van de iPhone 4 onder druk zetten. Let op mijn woorden; dit toestel zal nu binnenkort goedkoper gaan worden!
Het gaat om de CDMA variant, dus voor het grootste deel van de wereld is het toestel onbruikbaar. Behlave die CDMA chipset zal er niks anders aan zijn. Ik let op je woorden en zal toekijken hoe je ze zal terugnemen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-10-10, 15:37
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Heb je een link?

NVM ik heb hem al
http://www.nu.nl/gadgets/2350970/beg...we-iphone.html
  #23  
Oud 07-10-10, 15:48
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Hij is de komende maanden nog gewoon overal uitverkocht. Het word pas interressant voor ern bedrijf om een prijs te verlagen als ze op die manier meer geld krijgen. Dat is met de o zo gewilde iphone niet het geval. Koop anders de 3g. Kan praktisch t zelfde en is soms gratis bij een abo tegenwoordig...
  #24  
Oud 07-10-10, 16:12
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

misschien moet je nog wakker worden maar prijs zal echt niet zakken.
  #25  
Oud 07-10-10, 16:14
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
Dit las ik vandaag op Nu.nl:



AMSTERDAM – Apple komt begin volgend jaar met een nieuwe iPhone. Het nieuwe toestel moet de concurrentie met de Androidtelefoons van Google op scherp zetten.
Dat melden bronnen tegenover de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal.
De nieuwe iPhone zou in het eerste kwartaal van 2011 gelanceerd worden in de Verenigde Staten. Het toestel zou dan verkocht worden door Verizon, een provider in de VS. Dat is opmerkelijk omdat Apple al drie jaar een exclusief contract heeft met AT&T.
Concurrentie
Ondanks de verwachting dat Apple dit jaar veertig miljoen iPhones zal verkopen, voelt het bedrijf volgens de bronnen de druk van Google, dat met verschillende fabrikanten smartphones op de markt brengt, uitgerust met het besturingssysteem Android.
In de VS zet Verizon, de beoogde aanbieder van de nieuwe iPhone, zwaar in op Android. Met het nieuwe contract zou Apple de ‘strijd’ met Google op scherp willen zetten.
De nieuwe iPhone zou veel weg hebben van de iPhone 4 die dit jaar gelanceerd werd.

Alleen al dit bericht/gerucht zal de prijs van de iPhone 4 onder druk zetten. Let op mijn woorden; dit toestel zal nu binnenkort goedkoper gaan worden! [FONT=&quot]
[/FONT]
Ik zal op je woorden letten... we houden je eraan !!!!
  #26  
Oud 07-10-10, 16:22
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

axestream: Ik denk dat je gelijk hebt nu ik het artikel in The Wall Street Journal heb gelezen. Ik zal mijn woorden (voorlopig) terugnemen. Daarnaast denk ik dat Apple toch ook in Europa iets zal moeten gaan doen om de concurrentieslag met Android voor te blijven. De Samsung Galaxy S is al een sterke troef van de concurrentie en er zullen er zeker meer volgen. Dus let toch nog wel 'n beetje op mijn woorden ;-).
  #27  
Oud 07-10-10, 16:30
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

Xennox; Wat 'n rare opmerking; misschien moet je nog wakker worden! Slaat helemaal nergens op, bijdehandje. En hoe weet deze slimmerik uit Nergenshuizen dan dat ze NIET goedkoper zullen worden? Trouwens, als de discussies op dit forum zulke vormen gaan aannemen, dan stop ik er gewoon mee.
  #28  
Oud 07-10-10, 16:30
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
axestream: Ik denk dat je gelijk hebt nu ik het artikel in The Wall Street Journal heb gelezen. Ik zal mijn woorden (voorlopig) terugnemen. Daarnaast denk ik dat Apple toch ook in Europa iets zal moeten gaan doen om de concurrentieslag met Android voor te blijven. De Samsung Galaxy S is al een sterke troef van de concurrentie en er zullen er zeker meer volgen. Dus let toch nog wel 'n beetje op mijn woorden ;-).

Ah !! Gelukkig... Dit nieuws goed opgemerkt en geplaatst hier, maar voortaan eerst even goed verder kijken voordat je zomaar iets aanneemt van een nieuwsbericht !
  #29  
Oud 07-10-10, 16:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
axestream: Daarnaast denk ik dat Apple toch ook in Europa iets zal moeten gaan doen om de concurrentieslag met Android voor te blijven. De Samsung Galaxy S is al een sterke troef van de concurrentie en er zullen er zeker meer volgen. Dus let toch nog wel 'n beetje op mijn woorden ;-).
Iemand die ooit een iPhone gebruikt heeft die wil geen Android clone. Iemand die ooit een Mac gebruikt heeft die wil geen Linux clone
  #30  
Oud 07-10-10, 16:45
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Iemand die ooit een iPhone gebruikt heeft die wil geen Android clone. Iemand die ooit een Mac gebruikt heeft die wil geen Linux clone
Klopt!! Toch ken ik echt mensen die helemaal lyrisch zijn met Linux. (wou ik alleen maar even zeggen)
  #31  
Oud 07-10-10, 17:01
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard

Of Apple c.q. Mac het enige in de wereld is. Linux en Windows zijn prima. Graag 'n beetje objectief blijven en je ogen niet sluiten.
  #32  
Oud 07-10-10, 21:16
lyndimar lyndimar is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

ehhhhh ik lees trouw alle geruchtjes en dergelijke maar ik moet zeggen wachttijd had ik niet......en die telefoon vind ik heerlijk en als er een nieuwe komt zien we het wel of ie rood geel groen of wit is let it be!
geniet gewoon van deze i-phone en als er een nieuwe komt horen we het vast heel snel
  #33  
Oud 08-10-10, 22:52
densh densh is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 15
Standaard prijsverlaging?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mick34 Bekijk bericht
De iPhone 4 wordt nu al zo'n anderhalve maand verkocht. Wat denken jullie, wanneer zal T-Mobile voor het eerst een prijsverlaging doorvoeren? Na hoeveel weken/maanden gebeurde dat bij de vorige iPhones?

Ik wil heel graag de iPhone 4 bestellen, maar weiger de bedragen te betalen die T-Mobile nu vraagt. Ik hoop dat Vodafone heel snel de iPhone 4 gaat aanbieden.......

wil je graag een iphone of niet, typisch weer iets hollands, no offense naar jou maar als je een mooie dan wel niet de mooiste telefoon wilt hebben die er is moet je er gewoon voor betalen, vind ik niet meer dan normaal!!
waarom moet altijd alles goedkoop of gratis zijn? aan sommige dingen hangt nou eenmaal een prijskaartje!!
  #34  
Oud 23-10-10, 16:28
Mhusss Mhusss is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard Verlaging prijs iphone4

Vergelijk t-mobile en vodafone eens bij alle andere prijzen.
minuten, sim only, abbo's met telefoon,
vodafone is altijd duurder, dus zal de iphone ook wel duurder zijn bij vodafone.
  #35  
Oud 23-10-10, 16:49
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mhusss Bekijk bericht
Vergelijk t-mobile en vodafone eens bij alle andere prijzen.
minuten, sim only, abbo's met telefoon,
vodafone is altijd duurder, dus zal de iphone ook wel duurder zijn bij vodafone.
Kwalliteit mag geld kosten, die eindeloze discussies over geld....
Bij de 1 betaal je 10 euro meer als bij de ander.....als het netwerk beter is neem je die toch....
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
  #36  
Oud 23-10-10, 19:55
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

En nu zijn er geruchten dat de iPhone 4 per 1 november zelfs duurder gaat worden als je een abo neemt bij T-Mobile
  #37  
Oud 23-10-10, 21:16
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Het zijn geen geruchten. Het is waar, het staat zelfs op de t-mobile site.
  #38  
Oud 23-10-10, 22:34
John_J John_J is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb nog eens op de website van t-mobiel gekeken, vooralsnog geen nieuwe prijzen bekend gemaakt hoor.
  #39  
Oud 23-10-10, 23:44
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

T-Mobile verhoogt prijzen iPhone na 1 november 2010 - iPhone - iPhoneclub.nl
  #40  
Oud 27-10-10, 16:14
jrepko's schermafbeelding
jrepko jrepko is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: -
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Ik zal op je woorden letten... we houden je eraan !!!!
Dit gaat over een toestel met CDMA techniek ipv GSM. Werkt niet hier in NL/EU. Zal ook geen prijsverlaging met zich mee brengen.

Je moet het zien als een auto niet op normale benzine maar op Bio-Ethanol, voor o.a. zweden. Zelfde auto, andere motor, is in NL niet handig, (bijna) geen pomp die het heeft. Zo is dat ook met de iPhone voor Verizon.
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prijsverlaging iPod classic door komst iPhone? teusz84 Archief 3 04-03-08 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.