Advies gevraagd voor nieuw abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Graag wil ik jullie advies voor mijn nieuw af te sluiten abonnement. Op dit moment heb ik bij t-mobile een abonnement, waar ik al 10 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Advies gevraagd voor nieuw abonnement
Graag wil ik jullie advies voor mijn nieuw af te sluiten abonnement. Op dit moment heb ik bij t-mobile een abonnement, waar ik al 10 jaar klant ben. Door mijn ervaring de laatste tijd met t-mobile wil ik graag naar een andere provider over stappen maar ik heb wat moeite met de keuze hierin. Graag hoor ik van jou waar jij voor zou kiezen en wat de voordelen/nadelen zijn van de 2 providers.
Twijfel tussen: Vodafone iphone smart abonnement 150 belminuten/ SMS onbeperkt Internet 1200MB per maand Prijs per belminuut binnen bundel €0,13 (mag aannemen dat 150 minuten gratis zijn) Buiten de bundel: €0,35 per minuut/ €0,075 per MB Per maand €48,50 of KPN Bel-SMS-Web XL 350 belminuten/SMS 1000MB per maand Buiten de bundel: €0,35 per minuut/bericht / €0,10 per MB Internet tegoed kan je niet meenemen. Per maand €50 Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door smike; 10-01-12 om 14:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor en nadelen heb je eigenlijk zelf al aangegeven. VF: onbeperkt sms, meer data, goedkoper. KPN: meer minuten.
Welke provider geeft meer toestelkorting?
|
|||
|
|||
Het verschil in de aanschaf van het toestel bij deze abonnementen maakt mij niks uit. Ik kijk meer naar mijn verbruik nu.
VF 150min gratis sms KPN 350min/sms daarbuiten dus €0,35 xmin/sms Jan: 334min/75sms VF+€64,40 KPN+€13,65 Feb: 150min/41sms Mrt: 199min/67sms VF+13,65 Apr: 95min/30sms mei: 110min/75sms juni: 146min/119sms juli: 114min/40sms aug: 38min/48sms Sep: 140min/15sms Okt: 174min/26sms VF+€8,40 Nov: 210min/68sms VF+€21 Als ik dit doorreken dan ben ik bij VF €107,45 duurder uit. De telefoon is Bij KPN €10,95 duurder en het abonnement €2,50 per maand duurder. dus KPN is in vergelijking met VF en het aantal belminuten/sms goedkoper dan VF met deze twee abonnementen. Toch of zie ik iets wezenlijks over het hoofd? |
|
||||
|
||||
Ik zou in jouw geval inderdaad voor KPN gaan.
|
|
||||
|
||||
volgens mij als ik dit zo doorlees zit er niet zo veel verschil in, wel schommelen je belminuten erg, persoonlijk zou ik dan voor KPN gaan, betere dekking en sneller internet.
|
|||
|
|||
ik zit voor hetzelfde dilemma: nu nog bij t-mobile, maar binnenkort wil ik overstappen.
mijn voorkeur gaat uit naar het snelste internet (bellen en smsen doe ik niet veel). nu is de hamvraag: welke provider heeft het snelste internet en moet ik daarvoor het duurste abbonnement nemen? vodafone en kpn beloven "maximaal 14.4 mb/s", maar wordt dit ook gehaald? oja misschien niet onbelangerijk: het meeste gebruik ik mobiel internet in de stad Groningen. weet iemand raad???? bvd! Laatst gewijzigd door wim1969; 10-01-12 om 17:59. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou vrienden vragen en de telefoon van hun testen met VF of KPN of T-Mobile. Citaat:
In mijn woonplaats is namelijk T-Mobile veruit het beste (KPN en VF hebben GPRS hier) dus wat ze beloven aan internetsnelheid.... eerst navragen bij vrienden en testen En je smst niet heel veel, --> whatsapp? en als je wel afhankelijk bent van bellen zou ik kiezen met de meeste belminuten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Advies gevraagd | ChristianS | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-03-11 21:59 |
Advies gevraagd.. | beyazz | Koopinformatie Nederland | 9 | 09-09-10 22:52 |
Windows: advies gevraagd voor Agenda-synchronisatie | Mombakkes | Desktop-applicaties | 3 | 29-12-09 09:08 |
Advies gevraagd FW 1.1.4 naar 3.0 | ruve | Archief | 3 | 06-11-09 11:19 |
Advies gevraagd! | Bryant24 | Koopinformatie Nederland | 33 | 05-11-08 11:16 |
|
|