iSmart internet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds een paar dagen weer een iPhone voorheen had ik een Blackberry dus abonnement verlengt en internet veranderd. Toen ik naar de klantenservice belde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iSmart internet
Heb sinds een paar dagen weer een iPhone voorheen had ik een Blackberry dus abonnement verlengt en internet veranderd. Toen ik naar de klantenservice belde om het om te zetten zei de medewerkster dat het datategoed 2GB is. Op de site van T-Mobile staat overal maximaal 1GB. Omdat mijn nieuwe abonnement pas over 3 maanden in gaat kan ik nog niet mijn bundel zien. Iemand enig idee waar ik kan zien zonder naar de klantenservice te bellen hoeveel datategoed ik nu heb?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ja dat zag ik allemaal al staan daarom juist mijn vraag, maar las ook ergens op T-Mobile onbeperkt internet voor 5 euro extra per maand dus doe dat wel.
|
|
||||
|
||||
Oke.. haal je de 1GB wel dan?
Want ik kom niet verder dan 200mb .... (als ik niet tether) |
|
||||
|
||||
weet niet, zit op school en thuis op Wi-Fi. Maar ik stream niet buiten Wi-Fi om.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb gebeld vandaag voor duidelijkheid, Internet is gewoon 1GB(onbeperkt) Daarna kan je alleen voor €10 opnieuw 1GB kopen. Dus niet voor 5 euro onbeperkt nemen. Na dat je data limiet erop zit gaat je snelheid van 7.2Mb naar 64KB ofzo dat zei die kerel van klantenservice. Maar snelheid 64KB dan kan je nog beter een postduif heen en weer laten vliegen om je emails enso binnen te krijgen....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iSmart Abonnement datagebruik onbeperkt? | Con | Odido (T-Mobile) | 5 | 02-09-11 22:08 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
|
|