Verloren belminuten na overgang nieuw abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen twee jaar heb ik een I300 abonnement gehad. Na aanschaf van een nieuwe Iphone overgegaan op iSmart 200. Erg jammer dat oude abonnement niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verloren belminuten na overgang nieuw abonnement
Afgelopen twee jaar heb ik een I300 abonnement gehad.
Na aanschaf van een nieuwe Iphone overgegaan op iSmart 200. Erg jammer dat oude abonnement niet meer bestaat! Vorige datum nieuwe belminuten was 23e van de maand. Nieuw abonnement is ingegaan op 12e van de maand (januari 2012) Tot mijn verbazing verdween op de 12e alle tegoed en kreeg ik tot aan 23e januari nog 45 min/sms. Mij dunkt: het is of alle belminuten uit het vorige abonnement of alle belminuten uit het nieuwe abonement. Daarover gebeld maar geen duidelijk antwoord gekregen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En wat kunnen wij hier dan betekenen? U vraag concreet?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus je hebt 10/31e deel gekregen.. ga het niet uitrekenen want je komt er niet op uit.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw abonnement, microsim bijgeleverd? | MetalElectric | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-12-11 19:15 |
overgang van oude naar nieuw nummer | kruimel10 | iPhone algemeen | 5 | 15-08-11 14:02 |
Nieuw abonnement genomen | Hoolz | Odido (T-Mobile) | 11 | 03-11-10 13:24 |
Nieuw abonnement! | blufnek | Odido (T-Mobile) | 1 | 18-09-10 17:29 |
3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement | Mo-phone | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-08-10 15:00 |
|
|