T-Mobile Flex 20 abo op zijn best ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben hier nog een oud T-Mobile Flex 20 abootje dat we nog eens gebruikt hebben in een iPhone. Volgens de factuur van vandaag kost ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile Flex 20 abo op zijn best ?
Wij hebben hier nog een oud T-Mobile Flex 20 abootje dat we nog eens gebruikt hebben in een iPhone.
Volgens de factuur van vandaag kost 1.430 KB Internet data in Nederland 1,17 €. Volgens dezelfde factuur kost 1.471 KB Internet data in Duitsland slechts 1,01 € Voor SMSjes idem dito: De bekeringsmethoden van T-Mobile NL zijn voor mij altijd een raadsel geweest en dat zal niet zo vlug veranderen (denk ik). Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 28-09-12 om 12:15. Reden: SMS toevoegin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
das binnen en buiten bundel, inclusief vakantie tarief. Heb ik ook. in Ger bel en inet ik goedkoper dan in NL. Mss daar eens een abbo afsluiten hahaha
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een T-Mobile Duitsland abo hebben we ook, maar dat hebben we nu blijkbaar niet meer nodig als we naar Duitsland gaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
wat ik bedoelde, je betaalt binnen de gekocht bundel voor een x bedrag. Additionele kosten van bv buitenland bellen of i-netten, komen ten lasten van die bundel, maar de prijs van beide verschilt. Hoe gek dat ook eigenlijk is. |
|
|||
|
|||
Het "raadsel" is opgelost
Binnen Nederland kan T-Mobile vragen wat ze willen. Of beter wat zij contractueel zijn overeengekomen met ons. Voor een SMS is dat dan 0,14 € en voor 1.024 KB data 1,00 €. In de EU moeten zij zich houden aan de EU wetgeving. Voor een SMS is dat 0,09 € en voor 1.024 KB data 0,83 € |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een Flex 15 abonnement uit 2009
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Why T-mobile for iPhone sucks - abonnementsvoorwaarden, o.a. vergeleken met Flex | DrDolly | Odido (T-Mobile) | 49 | 16-08-09 22:55 |
Geen internet met Iphone 3.0 [It] T-Mobile flex Web&Walk | hb88xx | Odido (T-Mobile) | 3 | 07-08-09 11:41 |
iPhone 1e gen.: 2G unlock nodig voor T-mobile flex abonnement? | Petmie | Unlock | 2 | 21-08-08 17:59 |
Kosten iPhone i.c.m. T-Mobile Relax/Flex | svenssonn | Odido (T-Mobile) | 0 | 10-07-08 20:48 |
|
|