Hoeveel is i-150 '08 contract waard? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Momenteel heb ik nog een i-150 '08 (zakelijk)contract. Ik ben niet van plan met dit contract door te gaan. Weet iemand uit ervaring of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoeveel is i-150 '08 contract waard?
Hoi,
Momenteel heb ik nog een i-150 '08 (zakelijk)contract. Ik ben niet van plan met dit contract door te gaan. Weet iemand uit ervaring of mensen/bedrijven interesse hebben om zo'n contract over te nemen voor een leuk bedrag, of is hier geen markt voor? mvg, Gomo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het kan in ieder geval, ze hebben zelfs een formulier hiervoor: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/m...articulier.pdf
Ik vraag me wel af of je de oude voorwaarden, zoals onbeperkte data, mee over mag nemen. Iets te veel kleine lettertjes bij dit formulier! |
|
||||
|
||||
Ik vraag me af hoeveel iemand voor zo'n contract nog wil geven. Zeker nu er nieuwe opties komen zoals de 10GB bundels die Vodafone biedt. En dan heb je ook nog eens snel internet en geen langzame 2Mbps verbinding, en kan je kiezen voor een nieuw toestel.
|
Labels |
abbonement, i-150 '08 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoeveel is iPhone 4 nog waard | Hermadrid | iPhone algemeen | 6 | 23-07-11 20:00 |
Hoeveel is m'n iPhone waard? | iPhone3G_Olé | Koopinformatie Nederland | 14 | 20-07-10 00:20 |
i-150 omzetten naar Zakelijk i-150 | -GJ- | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-04-10 01:46 |
Hoeveel is een belgische unthetered jailbroken 3Gs waard? | segers909 | Koopinformatie Nederland | 3 | 28-03-10 15:01 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
|
|